Jump to content

Forum ... WTF [ flame ]


TheVortex

Recommended Posts

spam section = oti thelw kai flames telos pantos .. afta p ithelaa na pw ta ipa .. kai kseris p ta grafo ta alla idia posts !!

 

• While debating and discussion is fine, we will not tolerate rudeness, insulting posts, personal attacks or purposeless inflammatory posts. Our decision is final in these matters.

• We also reserve the right to ban anyone who willfully violates the forum rules, as access to our support forums are a privledge and not a right.

Link to comment
Share on other sites

Min m Sinxizete ton kotso :P (noble) ^^ btw Vortex dn einai aparetito na gineis donator farmaris kai vlepeis allios donator kai stin teliki  to poso einai ligo alla kai  stin periptosi p dn thes na ta doseis estw kai auto to midamino poso ksana leme farmaris :P

Link to comment
Share on other sites

o  NotABastard mas kalupse olous nomizw...isws alloi mods na mhn anexontai auto to flame opws to anexomai ego...

 

have a nice day

Link to comment
Share on other sites

re notabastard sta tetia m kai na faw ban kanw allo account eleos (ban ip  ? proxy . )... ti sas exi piasi olous edw pera .. popo gia na ginete mod kai na diksete kalo xaraktira mexri kai to mati tou allounou vgazete .. kala min sinexisete tora ... ta posts kai malakies ... ego afta p ithela na pw ta ipa .. to forum me ta donators kai afta egine malkia telos!

 

@@Den exw problima .. kseris ama goustarw posa donates kanw ? ton kanw plousio ton maxtor ama goustarw giafto ama den kserete min milate

 

@A kai o maxtor ksexase na vali ena rule more .. dimocracy!kai exw dikeoma na lew gnomes ( flame gnomes ) alla ine gnomes!

Link to comment
Share on other sites

re notabastard sta tetia m kai na faw ban kanw allo account eleos (ban ip  ? proxy . )... ti sas exi piasi olous edw pera .. popo gia na ginete mod kai na diksete kalo xaraktira mexri kai to mati tou allounou vgazete .. kala min sinexisete tora ... ta posts kai malakies ... ego afta p ithela na pw ta ipa .. to forum me ta donators kai afta egine malkia telos!

 

@@Den exw problima .. kseris ama goustarw posa donates kanw ? ton kanw plousio ton maxtor ama goustarw giafto ama den kserete min milate

 

@A kai o maxtor ksexase na vali ena rule more .. dimocracy!

 

TI 8ELW NA GINW MOD RE?? KOITA TI SKARFISTHKE GIA NA DIKAIOLOGI8EI!!!

 

e afou exeis plousio mpampa kane donate, emeis ti sou fteme pou mas aradiazeis ta parapona sou? Mono gia auto to topic opws les eprepe na fas ban kai ante geia.

 

Kai deixe ligo xarakthra. Se ligo enilikiwnese, mhn antidras san dekaxrono!

 

Ante twra, den 8elw na lerwsw to stoma mou oute na vre8w egw se dyskolh 8esh gia ta xamperia sou

Link to comment
Share on other sites

nai re exw plousio mpampa doulepse kai evgale lefta den emine malakas me 1 euro opos merikoi alloi paterades !! TELOS min ksanapostarete

 

@Dimokratia to afinoune den to apadame ??

 

alla oute afto

ta posts kai malakies ... ego afta p ithela na pw ta ipa .. to forum me ta donators kai afta egine malkia telos!

Link to comment
Share on other sites

Auto me to 1 eurw parto amesws pisw

 

To na prosvaleis emena den me peirazei, to na prosvaleis thn oikogenia mou den to epitrepw, kai den exeis to dikaioma na to kaneis.( Nomizw pws to plousios sthn glwssa mas den einai kako)

 

Gia ta ypoloipa trexa diavaze prohgoumena posts.

 

To oti eisai sto forum einai pronomio, oxi dikaioma, gia auto na to sevese. GEGE?

Link to comment
Share on other sites

oh re antwnaki..milame ise gia polles klotsies..tora epiases tis dimokraties kai tis malakies..e stamata na mas prizis ta mpalakia mas,ti tha gini?po den thelw na pesw sto toso da epipedo sou  na apo do : - eos edw -

ti na s po potέ den tha iremisis..exis kani toses malakies edw mesa kai xeris gt milaw  kai tora bgenis na mas tin pis kiolas?

e skase mia zwi prospathis na kanis to forum m0un1..ade xout xout den milaw pio asxima kai den to lew pio kathara giati den exw to dikewma na lew kati dioti den ime oute o Nikos oute kanenan pou dieuthini to forum..apla saresi farmaris omorfa kai orea kai exis posts den saresi anixti i porta kai ta skilia LIMENA ! rosie_porch.jpg

Link to comment
Share on other sites

popo gia na ginete mod kai na diksete kalo xaraktira mexri kai to mati tou allounou vgazete ta posts kai malakies ... ego afta p ithela na pw ta ipa .. to forum me ta donators kai afta egine malkia telos!

 

se bgazw akuro (opws leei k to asma)... :P

 

 

@A kai o maxtor ksexase na vali ena rule more .. dimocracy!kai exw dikeoma na lew gnomes ( flame gnomes ) alla ine gnomes!

 

poios s eipe oti mporeis na kaneis flaming?k poios s eipe oti to flaming einai gnwmh?

 

apla dikaiologeisai gia oooooooooooola auta p les gt eisai 14 akomh! 8a ma8eis k esu k oi omoideates s me 2 tropous! eite 8a katseis ena bradu protou xsaplwseis na koimh8eis na skefteis ton tropo p skeftesai k na ton ana8ewrhseis eite kapoios kapoia stigmh 8a se/sas plakwsei sto xsilo k 8a ginei frapes to kefali s/sas k 8a xsekinaei na strofarei...pffff apla dn uparxete  :-* :-* :-* ;D ;D ;D

 

PS1:bare8hka auto to post!!!

Q2:poios pisteuei oti tou kobetai h eleu8eria k oti katapatatai h dhmokratia tou edw mesa?

Q3:gt o ouranos einai mple?

Q4:1+1=2 or 1+1=3?

 

eleos me tis blakeieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssss

Link to comment
Share on other sites

Eirini min? skste btw o kathenas borei na leei oti thelei to oti borei na leei ta arnitika tou forum an exei giati o kathenas to vlepei apo diaforetiki skopia dn einai kako eksalou apo ta lathi mas mathenoume oso gia to donate daksi dikaioma tou maxtor san admin tou forum na kanei oti thelei kai eipame AN thes ginese AN DN thes dn ginese aplo einai o Lol!! agaliastite aderfia XaXAXa0xa0xa0XAXA0xa0ax0a0 :P

Link to comment
Share on other sites

anyway den dinw shmasia!!! sto katw katw dn exw kanei tpt na uperamunomai kanenos thn 8esh!!!ego enas aplos mod eimai

 

ase p bare8hka na asxoloumai me to idio 8ema 1000000000000000000000000000000 fores!stamataw mono gia ton giannh to filo m(nazghoul) 8)

 

QQ :P :-* :-* :-* and have a nice day all :P

Link to comment
Share on other sites

ase p bare8hka na asxoloumai me to idio 8ema 1000000000000000000000000000000 fores!stamataw mono gia ton giannh to filo m(nazghoul) 8)

 

QQ :P :-* :-* :-* and have a nice day all :P

 

To eipes 5-6 fores.... kai vsk o Vortex exei dikio....gia koitaxte posa shares + Help exei... opoios dinei pernei kiolas (lene) ala me gyro sta 315 posts (dn thimamai posa eida akrivws ston vortX) dn vlepeis sxedon tpt (gia ton VortX tpt) gt osa einai me 200 posts dn xreiazete na ta dei gt aplos ta kserei apo monos t... opote dn vlepw na pernei kati....

 

kai exw faei 3-4 Ban xwris na ftew egw giauto min lete oti exw 5 post kai milaw...

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...