Jump to content

EDO TI PROTIMATE KAI TI DEN SAS ARESEI SE ENAN Interlude


Recommended Posts

Psile an psinese na anoikseis server gia mena kane ligo perissotero xp... x500 de xreiazete liosimo na xp. episeis tha m arese to safe/max na min exoun megali diafora gia paradigma safe=6, max=16 rates=80, enoeite na min exei custom items kai perioxes... ektos apo to quest tou nobless pou tha to evazes sto shop to caradine letter de xreiazete kai poly liosimo.. kai episis ola ta items na agorazodai me lefta.. boss jewels/ s grade ktlp...

Link to comment
Share on other sites

ama htan etc to xp rate.. emena 8a m arese na balis mid rate adena(opws to xis kami ligo perisotero)..

Na balis noblesse quest k oxi etimo.. xwris costume.. oikonomia na eksartate apo adena.. 80% enchant rate(na min uparxoun blessed) na pigeni eos +50 kai ta tattos na anebenoun analoga me to ++..k na xoun rate 75-77% ..safe enchant rate na einai +3

 

Den 8a m arese oi gladiators/tyrants na skane criticals 500 dmg.. (na kanoun 3k+.. ).. den 8a m arese crazy stats.... k polla alla :D

Link to comment
Share on other sites

tha protimousa x200 . tora kai 100 dn tha me xalouse :) ... ennoeite oxi custom items oute areas , safe peripou5-6 kai max 20 me eukolo rate (80% + ) . Episis simfono me ton atrwto oi gladiators kai oi tyrants na min skane 3k crt!! :D

 

auta apo emena ;)

Link to comment
Share on other sites

tha protimousa x200 . tora kai 100 dn tha me xalouse :) ... ennoeite oxi custom items oute areas , safe peripou5-6 kai max 20 me eukolo rate (80% + ) . Episis simfono me ton atrwto oi gladiators kai oi tyrants na min skane 3k crt!! :D

 

auta apo emena ;)

 

basika na kanoun ena megalo crt dmg.. i8ela na pw px 3k dmg :D

Link to comment
Share on other sites

ego se server x100 kai kato dn beno an dn bo mazi me filarakia.. tetioi server ine na exp me filous ores ateliotes kai na farmarete mazi..aa kai no custom enoite ante exi 1 armor tou server kai na rixnoun 1 part kathe rb

Link to comment
Share on other sites

ego se server x100 kai kato dn beno an dn bo mazi me filarakia.. tetioi server ine na exp me filous ores ateliotes kai na farmarete mazi..aa kai no custom enoite ante exi 1 armor tou server kai na rixnoun 1 part kathe rb

 

Server x100 8elei polles ores exp exeis dikio

 

OMFG

Link to comment
Share on other sites

ego se server x100 kai kato dn beno an dn bo mazi me filarakia.. tetioi server ine na exp me filous ores ateliotes kai na farmarete mazi..aa kai no custom enoite ante exi 1 armor tou server kai na rixnoun 1 part kathe rb

 

sovara to lete auto re? o x100 ores ? o allos apo pano

 

"ores ateliotes" ? dld ston x5 ti thelei ... eleoc mesa se 1-2 ores exete kseberdepsei apo xp .. kai polu leo!

Link to comment
Share on other sites

.aa kai no custom enoite ante exi 1 armor tou server kai na rixnoun 1 part kathe rb

ennoeite oxi custom items oute areas

Giati to lete oloi auto re guys?Gia mena ta custom ston server pistevw oti uparxoun gia na uparxei enas megaluteros stoxos gia ton ka8e player na ginei kaluteros.Ki etsi 8a ton krathsei perissotero ston server.

 

On topic:na nai x100 kai na einai pvp server den leei.Valto se x2000 3erw egw me custom items(opws eipa prin ton logo)kai oti allo 8es,dne m rxontai alles idees

Link to comment
Share on other sites

o interlude pethane... to ixa pethimisi palia... alla meta to sixathika.. den eiparxi kanas server opos palia.. ola tora exoun 232323 customs kai prepi na mazepsis 50000 items na ta paris... ade gavitite re psixakides.. ta perno me aftous ;p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...