Jump to content

[Guide]Pos Na Allaksis Tin Morfi Enos Npc+Icons!


Recommended Posts

Kalispera agapita members tou mxc..epsaksa sto forum kai dn brika kati paromio..polla atoma m zitousan auto to pragma kai  apofasisa na kanw auto to guide oste na ta boithiso na to kanoun kai monoi tous..

Lipon se auto to guide 8a sas dikso pos na allaksete tin morfi enos npc p 8elete..px 8elete h gm shop sas na ine idia (eksoterika) me to zaken?Kanena problima!Diabaste prosektika to guide m kai 8a ta kataferete!

 

Step 1)Pigenete sto npc/monster p 8elete na miazi to npc sas eksoterika..

Kante to target kai patiste Shift + Aristero Click.

Tha Sas Bgali Auto:

zipx1s.jpg

Patiste Edit Npc Kai Meta kante C/P to id template tou

25ewbqe.jpg

an 8elete borite na to grapsete kai se 1 simiomatario gia na min to ksexasete

Step 2)Meta Pigenete Sto Npc p 8elate na exi ti morfi

Patate pali Shift kai aristero Click:

Edit Npc Opos ediksa stin pano photo

Kai briskete auto:

wugtxl.jpg

Stin sira dipla apo to id template grafete to id template p exete bali sto simiomatio kanete rr ton server kai to npc sas ine etimo!

Tora gia na allaksi h morfi tou kanete rr ton server h kanete delete to npc kai ksana spawn!

 

Credits Me

Link to comment
Share on other sites

I apla mpaineis sto MySQL pas sto NPC vriskeis to NPC pou 8es pairneis to ID template kai to vazeis sto diko sou NPC.(Sto Custom NPC)

iparxi kai autos o tropos meso database alla ego to ekana etsi gt nomizo ine pio eukolo gia tous newbies..
Link to comment
Share on other sites

Kalispera agapita members tou mxc..epsaksa sto forum kai dn brika kati paromio..polla atoma m zitousan auto to pragma kai  apofasisa na kanw auto to guide oste na ta boithiso na to kanoun kai monoi tous..

Lipon se auto to guide 8a sas dikso pos na allaksete tin morfi enos npc p 8elete..px 8elete h gm shop sas na ine idia (eksoterika) me to zaken?Kanena problima!Diabaste prosektika to guide m kai 8a ta kataferete!

 

Step 1)Pigenete sto npc/monster p 8elete na miazi to npc sas eksoterika..

Kante to target kai patiste Shift + Aristero Click.

Tha Sas Bgali Auto:

zipx1s.jpg

Patiste Edit Npc Kai Meta kante C/P to id template tou

25ewbqe.jpg

an 8elete borite na to grapsete kai se 1 simiomatario gia na min to ksexasete

Step 2)Meta Pigenete Sto Npc p 8elate na exi ti morfi

Patate pali Shift kai aristero Click:

Edit Npc Opos ediksa stin pano photo

Kai briskete auto:

wugtxl.jpg

Stin sira dipla apo to id template grafete to id template p exete bali sto simiomatio kanete rr ton server kai to npc sas ine etimo!

 

Credits Me

 

gtaz gia tin douleia sou alla sini8os auto to kanoune i apiri auto to ekana egw otan pira prwti fora l2j sta xeria m :D

 

 

btw kati pou den katalaba...

 

Stin sira dipla apo to id template grafete to id template p exete bali sto
simiomatio

< =="ti paei na pei oti simeni auto?" kanete rr ton server kai to npc sas ine etimo!

 

Credits Me

Link to comment
Share on other sites

gtaz gia tin douleia sou alla sini8os auto to kanoune i apiri auto to ekana egw otan pira prwti fora l2j sta xeria m :D

ty gia ta kala s logia.Ego ekana to guide gt polla atoma oso kai an s fenete parakseno dn kseroun pos na to kanoun auto to pragma..
Link to comment
Share on other sites

mporeis na pas sthn database kai na ta alakseis mesa se 1 lepto...

sinfono... alla enas newbie pou kanei proti fora server dn kserei... opote einai xrisimo gia newbies :)

 

iparxoune omws polon idwn problimata me auto gia auto blepis polous servers me kati npc ston aera :D

apla katebazis to colision ... kai  eisai qq

Link to comment
Share on other sites

ox to ixa ksexasi thx to addataro tora!

 

iparxoune omws polon idwn problimata me auto gia auto blepis polous servers me kati npc ston aera :D

 

 

Tora gia na allaksi h morfi tou kanete rr ton server h kanete delete to npc kai ksana spawn!

 

 

pali la8os prepei na ginei reload npc kai meta delete kai spawn eleoc...

Link to comment
Share on other sites

nc for noob alla pisteo oti den iparxei kapios pou na min 3erei na to kaneis ayto an den to 3erei kalitera na min 3ana axoli8i me to l2

agapite file stone..kai ego dn iksera pos ginotane auto palia..esu to nomizis ''ilithio'' epidi to kseris idi poli kala kai nomizis oti prepi na ine xazos o allos gia na min to kseri..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...