Jump to content
  • 0

help


kegas

Question

15 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

gia sas pedia exw na bugaki stn server m (i daggerades exoun 19k + zwi ) pws mporw na to fixarw? (exw compile)

 

exeis sigoura Precompiles pack i preconfigures..!! giati den ginete na exeis kanei compile kai i daggerades ma exoun tetio life.. exw kanei poles fores compile kai den mou exei tixi tpt tetio...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

exeis sigoura Precompiles pack i preconfigures..!! giati den ginete na exeis kanei compile kai i daggerades ma exoun tetio life.. exw kanei poles fores compile kai den mou exei tixi tpt tetio...

 

compile tis l2j infinity exw (ekana taggera tn pexti m pou einai gm kai m vgazei 19k zwi

Link to comment
Share on other sites

  • 0

compile tis l2j infinity exw (ekana taggera tn pexti m pou einai gm kai m vgazei 19k zwi

 

 

allaxe project re file allaxe project. ti einai auta re!!!! pane kane kana l2j pas kai kaneis l2jinfinity napoume full bug server 8a exeis re! ti mlkies einai autes!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

lpn file m alla3e project k 2on mporeis na alla3eis ta stats tn tattoos gt mallon afto fteei..

 

allaxe project re file allaxe project. ti einai auta re!!!! pane kane kana l2j pas kai kaneis l2jinfinity napoume full bug server 8a exeis re! ti mlkies einai autes!

mila pio kala agorina.. se forum vriskese oxi stn agora gia psaria...
Link to comment
Share on other sites

  • 0

lpn file m alla3e project k 2on mporeis na alla3eis ta stats tn tattoos gt mallon afto fteei.. mila pio kala agorina.. se forum vriskese oxi stn agora gia psaria...

 

8a mou ma8is pws na milaw??? edw lene alla kai alla. 8a me kaneis esu paratirisi epidi eipa tin le3i "MALAKIES"??? ase re file... alli doulia den eixes an 8es na spamaris uparxi kai to "SPAM SECTION"

 

euxaristo

Link to comment
Share on other sites

  • 0

1000 fores sou eipa na kaneis compile kai sinexizeis na xrhsimopoieis preconfigured packs.

 

Katse tora me tous over powered chars kai min ftiaxneis topics gia help.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...