[Help]Login Problem(C4 server)

Loukas

Question

Kalispera paidia...epeidi m aresei polu to client tou c4 eipa na asxoli8w ligo me c4 server alla antimeto pizw to e3is problima otan paw na kanw login :

c4server.jpg

Ti prepei na kanw gia na to diwr8wsw i ti exw kanei la8os??

Y.S 3erw oti exei polla bug to C4 client alla 8elw na asxoli8w ligo me auto gt to bare8ika to interlude

Kalispera paidia...epeidi m aresei polu to client tou c4 eipa na asxoli8w ligo me c4 server alla antimeto pizw to e3is problima otan paw na kanw login :

c4server.jpg

Ti prepei na kanw gia na to diwr8wsw i ti exw kanei la8os??

Y.S 3erw oti exei polla bug to C4 client alla 8elw na asxoli8w ligo me auto gt to bare8ika to interlude

to java to exis install?

Kai ti akribws na alla3w ekei??gt eimai teleios asxetos apo auto to systima  :-\

Bazeis tin ip tou server sou ekei.Des to paradigma pou exei , ean den katalabeneis.

egw twra exw balei san ip 127.0.0.1 tin opoia tin exei mesa to host prepei na kanw kati allo??

An einai gia local server , oxi.

An einai gia public , prepei na baleis tin external ip sou.

An einai gia local server , oxi.

An einai gia public , prepei na baleis tin external ip sou.

Local ton exw pros to paron alla m kanei auti tin mlkia sto login yparxei periptosei na ftaiei tpt allo ektos apo auto???? :-\ :-\

Local ton exw pros to paron alla m kanei auti tin mlkia sto login yparxei periptosei na ftaiei tpt allo ektos apo auto???? :-\ :-\

Oxi.Auto to error to antimetopizoun polloi pou doulevoun se c4 pack kai efoson tous lew na xrhsimopoihsoun hosts file anti gia patched system , tous doulevoun ola mia xara.

Ektos an exeis balei lathos ip's sta configs.

Oxi.Auto to error to antimetopizoun polloi pou doulevoun se c4 pack kai efoson tous lew na xrhsimopoihsoun hosts file anti gia patched system , tous doulevoun ola mia xara.

Ektos an exeis balei lathos ip's sta configs.

Twra afou exw kanei auto pou m eipes to l2.exe to trexo kanonika apo ekei pou to exw i prepei na to metaferw allou na kanw kanena update tpt tetoio?? :-\

Twra afou exw kanei auto pou m eipes to l2.exe to trexo kanonika apo ekei pou to exw i prepei na to metaferw allou na kanw kanena update tpt tetoio?? :-\

Prepei na ksanakaneis install to client.Oste na einai katharo.

Oxi.Tha kaneis edit apla to hosts file kai tha trexeis to l2.exe apo to system.