Jump to content
  • 0

[HELP]Look,And Help


Bearus

Question

Hello. Prota ap 'ola 8elw na pw ena MEGALO EUXARISTO TON Commodus pou me help ton Extreme gia to Guide (Compile) kai ton Gx Gia ta SVN. telika to ekana akouloufontas ta bima ta tou kai to ekana htan poli eukolo telika....! auto pou 8elw na rotiso kai giauto ekana auto to topic.. twra pou ekana o compile pos boro na peraso Protections?

Link to comment
Share on other sites

15 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

na rotiso kati egw twra pos mporo na 3erw pws to compile exei petixi?(kai auto to mod manually den to poli katalaba) :P

 

Manually = na peraseis ta codes me to xeri.

 

An den sou ebgale kanena error sto build ton 2 fakelon , core kai datapack eisai okay.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

a oka nomizo pws den mou ebgale (auto me to xeri mou fenete poli diskolo) protimo to compile pou 8a kanw kamia 10ria twra :P

 

 

EDIT: mipos 3es kapoio colection me customs.. npc/armor/weapon etc?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Den einai diskolo . Giati iparxoun 2 tropoi na peraseis ena code.

 

To apply kai to manually.

 

To na kaneis apply ena patch , tha sou bgalei polla errors enw to na ta pernas manually einai pio eukolo + xoris errors.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

kai pos ta brisko.? :P  re si omos to //sethero den doulebi :S gaiti exw kanei kai compile?wtf?

 

H L2J stamatise to IL project , poli kairo tora . Gia auto esy prepei na ksanaftiaxeis auto to command oste na doulepsei . Me liga logia na to kaneis re-work.

 

Ligo adinato bebea , giati molis tora emathes to compile ..

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

mporeis na mou peis ta SVN? please.. auth douleboun gia interlude? na to kanw twra tsak tsak?

 

Exoun stamatisei alla exoun kanei kali douleia.

 

Kai h l2j free den ginetai compile me eclipse alla me maven :) Ara prepei na mathis na kaneis compile me maven.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

2 pragmata. :) mipos mporeis na me help na bro kapoio colection me diafora (armor,weapon,npc) einai diskolo to maven?

 

 

 

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=61604.0 na to maven :) ante na doume ti 8a doume :D

Link to comment
Share on other sites

  • 0

2 pragmata. :) mipos mporeis na me help na bro kapoio colection me diafora (armor,weapon,npc) einai diskolo to maven?

 

Mporeis na psakseis kai na breis oti thes.

 

Oxi , den einai diskolo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...