Jump to content
  • 0

help pedia


kegas

Question

re pedia exw auto to pack

 

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=65650.0

 

to vazw kanonika kai m vgazei otan pataw startLoginServer ''server terminated''

 

re pedia opios mporei as me voi8isi na m pei swsta pws na to valw na douleuei swsta

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

to vazw ala kati allo  dn kanw swsta stn navicat to pataw mpenei kanonika  ala stn navicat dn m vgazei kati jb i kati tetio :S

 

to provlima m fenete ekei otan to pataw sto startloginserver kai sto startgameserver  kai m kanei terminated

 

re paidia kaneis?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

re paidia kaneis?

 

Loipon , kalo tha einai na breis kana guide kai na diabaseis to pos ftiaxnoun enan server.

 

An den ksereis na ftiaxneis OUTE tin database , eimai sigouros pos tha kaneis ki alla topics pos na ftiaxnw to diko mou system ktlp.

 

Gia auto sto develop gr section tha breis polla guides gia newbie developers . Psakse .

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Loipon , kalo tha einai na breis kana guide kai na diabaseis to pos ftiaxnoun enan server.

 

An den ksereis na ftiaxneis OUTE tin database , eimai sigouros pos tha kaneis ki alla topics pos na ftiaxnw to diko mou system ktlp.

 

Gia auto sto develop gr section tha breis polla guides gia newbie developers . Psakse .

 

file eipame dn eimai kai mpazo exw ftiaxei diko mou server exw ftiaxei patch me file edit kai ktlp ala egw loitourgousa etimo pack pou itan etimo me database patousa dld to start.bat kai douleue kanonika o server

***kai gi auto i aporia m einai na m peite pws na ftiaxw tn database kai oxi xemparka pragmata pws na ri8misw tn server sta rates pws na valw ip kai pws na anoixw tis port ola auta ta xerw***

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Katebase to navicat . Ftiaxe ena connection me name localhost.

 

Bale oti thes username alla oxi pass . { pithanon na min exeis balei sto mysql }

 

Deksi click -> new database name

 

Bale l2jdb kai done.

 

Anigeis meta to installer tis database apo tools kai bazeis ta sosta paths. Mysql , db name kai ta loipa.

 

Tha ftaseis se ena simio pou tha sou zitaei ton tropo tou install. Tha patiseis ''f'' diladi full kai tha perimeneis mexri na tin kanei install.

 

Pigene meta sta configs tou login kai tou gameserver sou kai des an exeis ta db options sosta rithmismena. P.x sosto username , password , name kai ta loipa.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Katebase to navicat . Ftiaxe ena connection me name localhost.

 

Bale oti thes username alla oxi pass . { pithanon na min exeis balei sto mysql }

 

Deksi click -> new database name

 

Bale l2jdb kai done.

 

Anigeis meta to installer tis database apo tools kai bazeis ta sosta paths. Mysql , db name kai ta loipa.

 

Tha ftaseis se ena simio pou tha sou zitaei ton tropo tou install. Tha patiseis ''f'' diladi full kai tha perimeneis mexri na tin kanei install.

 

Pigene meta sta configs tou login kai tou gameserver sou kai des an exeis ta db options sosta rithmismena. P.x sosto username , password , name kai ta loipa.

 

loipon ekana oti m eipe kai des ekana restore to backup pou exei to pack ala sto game server m vgazei terminater(dn ekana install tn database) des stis foto

 

http://i49.tinypic.com/9tzeqx.jpg

http://i50.tinypic.com/ixv8yf.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Exeis lathos configs gia tin database sou . Isos lathos username h password.

 

Checkare ta apo navicat , kai des oste na eisai 100 % sigouros an einai ta idia kai sto server.properties.

 

To gameserver den mporei na sindethi me tin database sou , auto einai to problima.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Exeis lathos configs gia tin database sou . Isos lathos username h password.

 

Checkare ta apo navicat , kai des oste na eisai 100 % sigouros an einai ta idia kai sto server.properties.

 

To gameserver den mporei na sindethi me tin database sou , auto einai to problima.

 

ok file to eftiaxa kai douleuei mia xara :)) euxaristo..!!

2hria92.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ok file to eftiaxa kai douleuei mia xara :)) euxaristo..!!

 

Sou eipa pos to problima einai se kapoio apo ta duo.

 

Gia otidipote allo xriasteis , edw eimaste :) Request to lock.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...