Jump to content

[GR]Lineage 2


MiҳMasteЯ

Recommended Posts

Hallo.. Ekana afto to post edw gt ksero pos tah theorithi spamm ktlp opote toe vala edw gt ousiastika den zitao help!

 

Apla Thelo an matho an iparxi hack pou mporis na mpis se mai db! an iparxi hack pou mporis na kanis login me kapou acc apo gm!

 

Kai na matho GT IPARXOUN TOSO NOOBS HACKERS pou vriskoun ena programa hack sto internet kai kanoun hack opou nane!

 

Gt den kanoun enan server afti na douem an tha einai kaliteros kai to pezoun magies etc!

 

pira aformi na grapso gia afto gt pris 2 minute Enas mpike me gm ! Mpika ton banara meta ekane login me acc apo admin m kai den einai kamia ip gnosti!:S

 

Giafto thelo na matho afta pou rotisa kai na mathoun i noobs hackers na kseroun ti na kanoun! Px an theloun na hackaroun enan server min mpoun *px Hopzone* vlepoune nan server kai an lene as kanoume ena hack! gia na apodixtoun kaliteri as Kanoun KALITERO SERVER!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

kserw pia sigkikrimena programs xrisimopiisan.

logika 8a exeis valei san database username:root k pass:root swsta?

ama oxi iparxei k l2java database cracker t dragonhunter.

diavase perissotera guides pos na prostatepseis tn server sou alliws xreiazese enan kalo developer.

Link to comment
Share on other sites

To Compile Ti Toxoume Na To Koitame?xD Stamatiste Me Ta Pre Packs Diabaste Kana Guide Kai 8a Mathete Na Kanete Compile

ma ke meso eclipse na katevasis to pack ama den to epexergastis ti na to kanis stin usia pali  preconfigure ine ama den tu kanis fix.
Link to comment
Share on other sites

Deftera Pernao L2Off Pack! To Thema Den einai oti zitao mono help!!

 

Den Exo User: root pass: root

 

opos ipa iparxoun noobs pou vrigskoun hacks kai mpeoun ipou nane kai to kanoun :S !

Link to comment
Share on other sites

ma ke meso eclipse na katevasis to pack ama den to epexergastis ti na to kanis stin usia pali  preconfigure ine ama den tu kanis fix.

To kserw omws i pio poli server min s po oli einai preconfigured kai home hosted kai meta oli klene oti tous exoun hackari

 

Ase ti hacks exoun brei?ta mona hacka einai phx hlapex kai jatacker kai ayta gia na llagaris ton server oxi omws na mpei me acocunt s

Link to comment
Share on other sites

dn exo apopsi peri tou thematos ala thelo na po to eksis

 

noob kseris ti simenei?? asxetos me kati kai sigkekrimena edo stin periptosi mas me to l2

dn mporis na les noob enan p se kanei oti thelei sto idio s to game noob eisai esi p dn mporis na kaneis kati

Link to comment
Share on other sites

dn exo apopsi peri tou thematos ala thelo na po to eksis

 

noob kseris ti simenei?? asxetos me kati kai sigkekrimena edo stin periptosi mas me to l2

dn mporis na les noob enan p se kanei oti thelei sto idio s to game noob eisai esi p dn mporis na kaneis kati

mn to les afto poloi apo aftous tous hacker (p leei o logos) apla katevazoun ena programma patane 1-2 entoles (apo guide tis vlepoun)

kai xeronte .Oi poio poli apo aftous eimai siguros oti oute apo java oute apo developing xeroun vevea iparxoun kai exereseis (dragonhunter .....)

Link to comment
Share on other sites

mn to les afto poloi apo aftous tous hacker (p leei o logos) apla katevazoun ena programma patane 1-2 entoles (apo guide tis vlepoun)

kai xeronte .Oi poio poli apo aftous eimai siguros oti oute apo java oute apo developing xeroun vevea iparxoun kai exereseis (dragonhunter .....)

alo coder kai alo hacker

 

o coder einai o programmer aftos p kanei to programma dld kai o hacker einai aftos p ektelei to programa ane3artitos an to kanei monos t i me kapia boithia to idio kai to afto einai to apotelesma etsi legete hacker

Link to comment
Share on other sites

nai re afto lew to na eisai hacker einai panefkolo an exeis etimo t programm to na hackaris l2j server einai panefkolo

alloi einai i kaloi hacker :P

to na eisai hacker einai eukolo??? o hacker prepei na kanei sosti xrisi programmaton ara prepei na kseri programmata kai na kseris kai piges gia na ta katebasei

 

episis to pio sinithismeno hacking tool einai to bruteforce ara prepei na brei i na kanei mia dikia tou list me names kai passes episis tha prepei na exei gnoseis apo to hardware meros eno pc prokimenou na spasei ena kodiko me algorithmiki methodo se ena kalo xroniko diastima

 

afto simenei pos gia na eisai hacker dn einai eukolo

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...