Jump to content

kolpaki gia enchant.


Steven

Recommended Posts

den leo oti einai bug, H oti einai programmataki. apla epiase polles fores k eipa na to moirasto mazi sas. agorasa 60 am k ola +3. meta ola +4 alla oxi me tin seira. dld ebaza to pontiki se opio na nai. ama espage 1 dn exona to epomeno, alla ena tyxaio (paradeigma 3 seires parakato). me 60 am ebgala +27 me safe =3 k rate 70%. mporei na einai k tyxi alla mou epiase polles fores. Good Luck an to dokimasete

Link to comment
Share on other sites

ego dn ksero an einai bug ala me epiase apo tis 30fores p to ekana oi 20

apla kanis enchant grigora dil akoma dn pige prin grapsi +6 na to exis +7 dn ksero an me ktlb me ti grigorada prepi .. ala me petixe poles fores ston white-eagle 70% enchant safe +5

Link to comment
Share on other sites

lipon pedes epidi psaxnw giauto to pragma exw vri opos ipa mia  m-_-ia  pou s lei ta ench rates dld poso ta % exi na pai to oplo (dn ine sigoura ta alli8ina :S opote moufa) alla anarotieme kai to exis oi kapoioi servers exoun safe enchant rates +8 i +9 opote ka8ome kai psaxnw tis diafores ton system gt sto patch (pou s dinoun i ka8e server) prepi na ine dn ime sigouros alla eki prepi na ine opote kapoia entoli 8a ine i opoia 8a lei as poume safe +7 i  safe +3 i kati tetio i kaapoia arxia alla

pou ama ta vroume isos ta valoume se kapoio allo system kai isos douleuoun     

 

isos na lew xonrtes mlkies alla ntax ine mia idea

 

ps: dn ime spammer               

Link to comment
Share on other sites

doktora to 8ema einai oti den arkei na alla3eis ta arxeia sto diko sou pc, alla sta arxeia tou server pragma adinato...

 

 

steven einai epomeno ama exeis 60 am 1toulaxiston na anevei..tou p.st.h dld..

alla afto den einai dinato stous perisoterous server para mono se high rate servers..

Link to comment
Share on other sites

doctora symfono me auto :P--->

isos na lew xonrtes mlkies alla ntax ine mia idea

1on Ta enchant rates den einai arxeia sto system sou einai sta arxeia tou server dld ta exei o Admin tou server...kai na ta pareis den pisteuw na kaneis tpt :D giati mono autos mporei na to rythimsei...

steven einai epomeno ama exeis 60 am 1toulaxiston na anevei..tou p.st.h dld..

alla afto den einai dinato stous perisoterous server para mono se high rate servers..

Epeisis symfwnw me auto ...Enchant Rates 70% ti einai?!?! Einai oti exeis 70% pithanotites na anebei to oplo dhladh 30% na kaei...ama se 60 weapons...re kai tyxh na min exeis 1 apo auta tha paei!xD apo ta 100 ta 70 einai kanonika na pane me 70% pithanotites alla sto l2 dn pezetai etsi :S opote QQ /lock K oso kai na tin paleueis dn tha breis tpt :D elpizw na to baleis kala sto myalo s...osa bug eixan bgei mexri twra gia enchant apotyxan ektos apo ena pou patouses panw sta consumables diplo click pigenes sta weapons k epernes 10 weapons mesa se 1 kai pali den itan 100% na paei ++...giati kaigontousan kai sto telos den emenes me weapon an to ekaues 10 fores :D popo katebatw p egrapsa :P eleoC...

 

 

 

Panta Filika...TitoS StyLe ;d

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock