Raule Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Raule What about this one? Well, you know in Romania if your name is is Radu, the friends call you Radule, or Raul to Raule. Quote
Bleik Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 Well, you know in Romania if your name is is Radu, the friends call you Radule, or Raul to Raule. So, Blane's name is "Blan"? xD Hahaha it sounds funny xD Quote
ok epeises Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 My name shows that I get convinced by people easily. Quote
MaestroLuke Posted December 1, 2009 Posted December 1, 2009 My name shows that I get convinced by people easily. [GR] axaxaxax egrapses =)) Quote
NotAbastard Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 when I came here maxcheaters was called maxbastards and I didn't want them to call me a Maxbastard so I said i'm NotAbastard Quote
RєVєnGeR^ Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 when I came here maxcheaters was called maxbastards and I didn't want them to call me a Maxbastard so I said i'm NotAbastard change it to "NotACheater" :P Quote
sufferwounds Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 From a metallica song For whom the bell tolls it say sufferwounds test their pride Quote
Lucky Dice Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 <- Friend Calling :P GirlFriend ? ^^ Mine Comes From Dawn< Weapon on l2 :) Quote
ok epeises Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 GirlFriend ? ^^ Mine Comes From Dawn< Weapon on l2 :) New weapon? Quote
Escordia Posted December 2, 2009 Posted December 2, 2009 GirlFriend ? ^^ Mine Comes From Dawn< Weapon on l2 :) >.> i will bite you Quote
Recommended Posts