Jump to content

{spam time}Me poious tsakw9ikate sto forum k me poious ginate filoi..


NoSti*

Recommended Posts

pedes mpite sto 9ema mas gt sas vlepw poli e3w apo to 9ema k dn einai wrea skini... dn 9eloume na ma9oume dikies sas empeiries e3w real life k msn k sxetika me karma k dekarma..

O gerero eipe tn gnomi tou gt pesate oloi san kotes na tn fate les k einai kanenas sporos???o ka9enas leei tn gnomi tou k tn akoume.. telos ta flame wars..

Kai o Exte. tn gnomi t eipe alla ton arxises sta binelikia.

@PHX4 sto klouvi s esu!

Link to comment
Share on other sites

 

Εγώ φταίω ο μαλάκας που προσπαθώ να ηρεμήσω το κλίμα!

Profanos!

Link to comment
Share on other sites

diafimisi fetas sto eksoteriko xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Warning - while you were typing 6 new replies have been posted. You may wish to review your post.

Link to comment
Share on other sites

NoSti*, `Gerero®, MαsтєЯĐιsαsтєя™, Phoenix4, Morian, Noble®, GameOver, Aster, ReVenGeR®, Sуѕтємƒяєαк, Commodus, Hax0r, ~CybeR, Exte., Maxtor, Ṣephirǿţh, KraSh™ and 1 Guest are viewing this topic.

Popo dld ta spaei to topic m... proti fora afto k to katafera... exw na to lew.. ekana ena wreo k polemiko topic :D..

Kai o Exte. tn gnomi t eipe alla ton arxises sta binelikia.

o Exte. dn eipe tn gnomi tou.. o exte me evrise k epeidi dn mporo na antexw vrisies gia tn katagogi m epeidi einai o xaraktiras m aftos dn ante3a allo k arxisa ta binelikia... tora kala na pa9oume k pirame -1.. o Morian an mporei na diavasei ena reply m ligo pio panw ty...

Link to comment
Share on other sites

pedes mpite sto 9ema mas gt sas vlepw poli e3w apo to 9ema k dn einai wrea skini... dn 9eloume na ma9oume dikies sas empeiries e3w real life k msn k sxetika me karma k dekarma..

O gerero eipe tn gnomi tou gt pesate oloi san kotes na tn fate les k einai kanenas sporos???o ka9enas leei tn gnomi tou k tn akoume.. telos ta flame wars..

opa opa katse na s ta eksigiso gia na mathis kai esi gia na mn se paroun sto psilo

 

edo se afto to forum otan les tin apopsi s kai eisai sostos se merika pragmata petagonte opos to eipes kai esi kapies kotes kai prospathoun na se kanoun eite rezili i na kerdisoun kapio reputation sta matia tou maxtor, noble, karma, frank, fakoyka kai kathe mod gia na apoktisoun thesi sto staff kai na tn xaseis esi

 

ego prosopika to exo ksana pei TORA dn exo prob na m kanoun demote dn me pirazei opos pirazei kapious alous gt ksero pos afto edo einai ena psema dld to internet dn einai i alithini zoi einai kati eikoniko kai etsi ti uploader, ti member, ti gold ti dn ksero kai ego ti alo tha paramini mono edo kai dn tha einai kati gia to opio tha milaei kapios aurio

 

dld dn tha lene oi goneis s o gios m egine g.mod sto mxc

 

ala tha leei perase se ekeini ti sxoli kai douleuei ekei kai pernei XXX lefta...

Link to comment
Share on other sites

NoSti*, `Gerero®, MαsтєЯĐιsαsтєя™, Phoenix4, Morian, Noble®, GameOver, Aster, ReVenGeR®, Sуѕтємƒяєαк, Commodus, Hax0r, ~CybeR, Exte., Maxtor, Ṣephirǿţh, KraSh™ and 1 Guest are viewing this topic.

Popo dld ta spaei to topic m... proti fora afto k to katafera... exw na to lew.. ekana ena wreo k polemiko topic :D..o Exte. dn eipe tn gnomi tou.. o exte me evrise k epeidi dn mporo na antexw vrisies gia tn katagogi m epeidi einai o xaraktiras m aftos dn ante3a allo k arxisa ta binelikia... tora kala na pa9oume k pirame -1.. o Morian an mporei na diavasei ena reply m ligo pio panw ty...

Erm nai!Me ton gerero einai prosopiko opote einai paromia ipothesi!

Paw gia CS!!BB finika kai extreme nane!

Link to comment
Share on other sites

Erm nai!Me ton gerero einai prosopiko opote einai paromia ipothesi!

Paw gia CS!!BB finika kai extreme nane!

 

bye ρε

 

 


 

 

http://www.youtube.com/watch?v=sLLTmGywakI&feature=related

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...