Jump to content
  • 0

help!!


l2trianta

Question

lipon paidia geia sas ;D

 

8elw na sas rotisw sxetika kati pou paratirisa stn server m lipon arxizw....ekei pou pigenw na anixw mia clan m vgazei gia mia criteria kai pl ekei pou pigenw na kanw to quest gia nobless m vgazei pl gia tn criteria kai dn mporei to server m oute to quest na kanei gia nobles oute clan na anixei :-[ paidia opios mporei na me voi8isei na vgalw auto to pragma kai na ginonte kanonika ta pragmata xoris auto pou m vgazei!!!

 

aa kai kati allo mipos xerete na m peite pws na pernaw xirokinita ta sql?

 

euxaristo olous osous me voi8isoun ;D

Link to comment
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

1)Den kanoun load ta quests tou pack sou.Ti pack exeis..?

 

2)Anigeis to tablename sto opoio sou leei to sql p.x Insert Into ... kai kaneis add ena record.

 

( Eine enas stauros (+) kato kato..tha to breis )

 

Meta bazeis apla sta column tous arithmous kai ta grammata pou sou exei ( type ktlp) tou sql kai eise ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

lipon paidia geia sas ;D

 

8elw na sas rotisw sxetika kati pou paratirisa stn server m lipon arxizw....ekei pou pigenw na anixw mia clan m vgazei gia mia criteria kai pl ekei pou pigenw na kanw to quest gia nobless m vgazei pl gia tn criteria kai dn mporei to server m oute to quest na kanei gia nobles oute clan na anixei :-[ paidia opios mporei na me voi8isei na vgalw auto to pragma kai na ginonte kanonika ta pragmata xoris auto pou m vgazei!!!

 

aa kai kati allo mipos xerete na m peite pws na pernaw xirokinita ta sql?

 

euxaristo olous osous me voi8isoun ;D

 

To na peraseis xeirokinita ta SQL ts kathe clan simenei oti gia kathe enan pou thelei na kanei clan,tha prepei na tn pernas.

Egw sou protinw na kateuaseis ena allo pack,gt to na fixareis ta quest apetei kapies parapanw gnwseis.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

1)Den kanoun load ta quests tou pack sou.Ti pack exeis..?

 

2)Anigeis to tablename sto opoio sou leei to sql p.x Insert Into ... kai kaneis add ena record.

 

( Eine enas stauros (+) kato kato..tha to breis )

 

Meta bazeis apla sta column tous arithmous kai ta grammata pou sou exei ( type ktlp) tou sql kai eise ok.

 

file exw auto to pack http://www.elitepvpers.de/forum/lineage-ii-pserver-hosting/145611-share-interlude-preconfigured-pack-custom-client-modifications-newbies.html mporeis na me voi8iseis na vgalw autin tn mlk tn criteria gt dn 8elw na alaxw pack gt ka8ome kai tiranieme 2viomades na to ftiaxw na valw gm shop kai buffer + oti dn 8elw na diagraftoun ta account

Link to comment
Share on other sites

  • 0

1)Den kanoun load ta quests tou pack sou.Ti pack exeis..?

 

2)Anigeis to tablename sto opoio sou leei to sql p.x Insert Into ... kai kaneis add ena record.

 

( Eine enas stauros (+) kato kato..tha to breis )

 

Meta bazeis apla sta column tous arithmous kai ta grammata pou sou exei ( type ktlp) tou sql kai eise ok.

 

re file mporeis na me voi8iseis sxetika me to 8ema m???

Link to comment
Share on other sites

  • 0

re file mporeis na me voi8iseis sxetika me to 8ema m???

 

Akou.epidi den ksero poso palio eine auto to pack kai oute to exo test tha sou sinistousa na alakseis pack.Tora na kaneis compile auto to pack gia na to kaneis update na doulevoun 100 % ta quests ligo diskolo.

 

An prokite gia interlude,dokimase to L2J Equal.Ola doulevoun mia xara kai exei polla features.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...