Jump to content

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Posted

Nakamura my friends it is just a kidd. He don't know about L2J and he cant make him server's problems. Soon this server closed.. you see... He can only others servers but for him server he can't fixing enything!! LOL

8GB RAM... he don't rent a server... just played from him house. ^^ Try him internet connection and you see he doesn't 100 MBps internet connection...

Nakamura's server can play only 30-40 ppl... Just try it ;)

Posted

Apla den mporeis na peis tpt filarako... oute kan tin ilikia sou...

Prota ta xoneis se allous xoris na xsereis se poion apeythynesai kai meta zitas kai ta resta kai les oti den pefteis sto epipedo mou...

Exeis pesei poly pio xamila apo oso nomizeis, gt nomizeis me to na kaneis arnitika post se allous server anevazeis ton diko sou..

Omos kai oi pextes pou tha asxolithoun na paixsoun ston server sou... einai axioi tis moiras tous mias kai o Owner tou server sou diladi ESY eisai ena kakomathimeno paidaki 12 xronon, pou to mono pou xsereis na kaneis einai na brizeis se alla topics allon servers kai na koroideyeis tous players sou!!!

Poios eisai re megale?  O Nakamura??  hahahaha

Posted

Eides Oti Eisai A3ioluphtos???Egw den ekana arnhtiko sxolio gia na anaibasw kanenan allon server...Eida to la8os kai sas eipa na to ftia3etai...Alla eiste toso taramades pou pate kai kanetai ka8e fora kainourio account gia na deixteite...Tespa Sto eipa kai prin den 8a asxolh8w alla mazi sas...Opws to eipes ki esy ena kakoma8hmeno paidaki 12 Xronwn eimai me +/-18 xronia....

Posted

Eides Oti Eisai A3ioluphtos???Egw den ekana arnhtiko sxolio gia na anaibasw kanenan allon server...Eida to la8os kai sas eipa na to ftia3etai...Alla eiste toso taramades pou pate kai kanetai ka8e fora kainourio account gia na deixteite...Tespa Sto eipa kai prin den 8a asxolh8w alla mazi sas...Opws to eipes ki esy ena kakoma8hmeno paidaki 12 Xronwn eimai me +/-18 xronia....

Telika eisai meganyteros noobas apo oti nomiza... eipes den tha asxolitheis alla asxolisai file... Na xsereis oti ta evales me lathos atomo kai den ekana kanena 2ro account opos les... apla ekana tora tin eggrafi mou edo sto maxcheaters gt den goustaro tis adikies... Otan kapoia paidakia prospathoun na dosoun ston kosmo enan kalo server, den goustaro na vlepo keftedes san kai esena na peftoun pano tous san ta korakia na tous fane...

Tespa,.. gl me ton server sou... an kai den nomizo na pas mprosta etc opos eisai... Mallon prepei na exsomologitheis kai na peis kai stous pextes sou oti paizoun se home server me 2gb ram klp klp kai oxi se ayto to mixanima pou anafereis.

Gt file to xsereis poly kala... kai mporo na steilo kai apodeixseis edo sto topic sou... oti isxyei to aditheto.

Sou ypenthimizo... min asxoleisai mazi mou, na min asxoloumai kai ego.

Posted

Polu 8a na to apodei3eis oti o server einai se home machine.. ;)

Koita... an synexiseis na prokaleis isos se kano na stiseis neo server apo tin arxi kai na allaxseis name se ayton p exeis. ;)

Oxi me posts opos kaneis esy... Yparxoun polles texnikes na se ftaso ston pato.

Alla tespa.. nero kai allati filarako gia mena... apla min synexiseis ta spams se mena gt apla den goustaro tis mlkies...

tespa..gl..