Jump to content

[GR]Flame


mg13gr

Recommended Posts

Flame poy 3ekinise apo tn Levotuss xwris logo.

To oti einai sto MGN dn nomizw na toy dinei parapanw dikaiwmata na kanei o,ti 8elei.

Kairo toy ta mazeya + oti ir8e sta kala ka8oumena k arxise ta trela toy.

 

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=70523.2910

 

Ty

Link to comment
Share on other sites

Prepei na simfwnisw me tn magaki13.

Se PARA polla posts,o Levotuss to paizei polu "eimai pro".

Poulaei eirwneies,prosvalei.

Kai apo timwries? MIDEN.

Kati prepei na ginei me tn periptwsh t.Epd einai staff tou server,opws proeipe o magaki13,den tou dinei parapanw dikaiwmata.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kala Magaki esi Xtipa ton kolo sou kamia kolona na pesoune oi kapotes. kai ase emena gt apo ta polla glifitzouria gia na gineis uploader i glwsa sou einai Blue opws otan tros babalou..

Ante to ka8e Parakataskeuama tis fisis milaei kiolas

 

Mazeyte ton.

Link to comment
Share on other sites

re paidia , re paidia. akoma t idia?

ma dn borw na sas katalavw. xalarwste lg. ntax eipe 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15 mlkies. min t kanete 8ema twra.

 

afff. koitakste. einai pl aplo t 8ema. 8a sas dwsw ena guide gia na ma8enete.

pernete ena mavro aneksitilo markadoro , katevazete ta pantelonia sas , meta t boxerakia sas , kai stn perioxi tou ()eous , ligo pio katw exei kt trixota mpalakia. ekei akrivws , ksekinate apo tn mia meria pros tn alli k grafete oreotata ton monsieur levotuss. * kai ton ka8e levotuss oxi mono afton *

 

 

got it? 8elete na valw k pics? :P

 

Link to comment
Share on other sites

re paidia , re paidia. akoma t idia?

ma dn borw na sas katalavw. xalarwste lg. ntax eipe 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15 mlkies. min t kanete 8ema twra.

 

afff. koitakste. einai pl aplo t 8ema. 8a sas dwsw ena guide gia na ma8enete.

pernete ena mavro aneksitilo markadoro , katevazete ta pantelonia sas , meta t boxerakia sas , kai stn perioxi tou ()eous , ligo pio katw exei kt trixota mpalakia. ekei akrivws , ksekinate apo tn mia meria pros tn alli k grafete oreotata ton monsieur levotuss. * kai ton ka8e levotuss oxi mono afton *

 

 

got it? 8elete na valw k pics? :P

 

To exw kanei re stef idi polles fores alla akoyw tetoia k trelainomai...

 

kai ase emena gt apo ta polla glifitzouria gia na gineis uploader i glwsa sou einai Blue opws otan tros babalou..
Link to comment
Share on other sites

Pios to xekinise parakalo? apo extes trabaga Photos.. gia na pane se maxtor.. Twra pos esi les oti to xekinisa egw oriste kai i orimotita sou alla bebea otan mas tin lene .... Report..

Eimai enas kai eiste 100 kai milate kiolas :o

 

Btw Thx gia to report..

Link to comment
Share on other sites

Pios to xekinise parakalo? apo extes trabaga Photos.. gia na pane se maxtor.. Twra pos esi les oti to xekinisa egw oriste kai i orimotita sou alla bebea otan mas tin lene .... Report..

Eimai enas kai eiste 100 kai milate kiolas :o

Ti fotos travages?? 8es na arxisoyme na leme?

Asto, asto dn se pairnei.

Zita syggnwmi gia na mn paei parapera..

Link to comment
Share on other sites

koita. apo kei k pera , aploustata patas ena wraiotato //se_grafw_sta_arxidia_mou_kai_einai_k_pempti -100

 

kai kaneis tn tixi s r aderfe!

 

 

 

Pios to xekinise parakalo? apo extes trabaga Photos.. gia na pane se maxtor..

Report..

Eimai enas kai eiste 100 kai milate kiolas :o

 

Btw Thx gia to report..

 

den ksereis poso trelenomai , otan m kaneis tetoia. ere8izomai ta mala.

Link to comment
Share on other sites

Stef,dn einai 8ema grapsimatos h oxi.Utos h allos prosopika dn exei anafer8ei se mena.

Alla to pws milaei.

Px 8umamai,tu kanei enas ena post pou leei oti o server den einai wraios,aki tu apadaei,IF YOU DNT LIKE DNT POST HERE ONLY FOR SPAM.kt tetio,boreite na check monoi sas.Gnka einai to pio prosfato,ama deite ta topics sto MGN 8a ktlvete.

Link to comment
Share on other sites

sas vlepw olous sto youtube

 

me ftiaxneis ateleiwta twra.

 

Stef,dn einai 8ema grapsimatos h oxi.Utos h allos prosopika dn exei anafer8ei se mena.

Alla to pws milaei.

Px 8umamai,tu kanei enas ena post pou leei oti o server den einai wraios,aki tu apadaei,IF YOU DNT LIKE DNT POST HERE ONLY FOR SPAM.kt tetio,boreite na check monoi sas.Gnka einai to pio prosfato,ama deite ta topics sto MGN 8a ktlvete.

 

den kserw file. exeis akousei p lene oti i epistimi sikwnei t xeria psila? e twra o stefanakos sikwnei k xeria k podia me ayta p akouei k vlepei.

Link to comment
Share on other sites

Ti fotos travages?? 8es na arxisoyme na leme?

Asto, asto dn se pairnei.

Zita syggnwmi gia na mn paei parapera..

 

Na zitiso signomi? to oti arxisate na me krinete prin kan milisete?

 

O maxtor eipe sikose x25!

oute npc den i8ele na baloume.. kai egw ebala ka8omai san ton malaka kai etoimazo ton x5000 gia na akouw esas?

 

Ta parapona sas ston Maxtor gia ton server oxi se mena.. Emena 8a me krinete ama brite Bugs,Problimata ktlp ktlp

apo tin stigmi pou ego eimai ok den exete kanena dikaioma na me krinete..

Pios prepei na zitisi signomi einai allou papa euagkelio.

 

Stef,dn einai 8ema grapsimatos h oxi.Utos h allos prosopika dn exei anafer8ei se mena.

Alla to pws milaei.

Px 8umamai,tu kanei enas ena post pou leei oti o server den einai wraios,aki tu apadaei,IF YOU DNT LIKE DNT POST HERE ONLY FOR SPAM.kt tetio,boreite na check monoi sas.Gnka einai to pio prosfato,ama deite ta topics sto MGN 8a ktlvete.

 

Apo tin prwti mera pou mpika mono auga stis masxales den mou balate oloi apo to staff akoma kai ta donators members pws 8elete na sas eimai me to sis kai me to sas? parakato..

Link to comment
Share on other sites

koita. apo kei k pera , aploustata patas ena wraiotato //se_grafw_sta_arxidia_mou_kai_einai_k_pempti -100

 

kai kaneis tn tixi s r aderfe!

 

 

 

 

den ksereis poso trelenomai , otan m kaneis tetoia. ere8izomai ta mala.

Sks re k me piasane ta gelia 12 i wra!!

xD

 

 

On Topic:

Dn 3erw giati dinete privs se atoma san k ayto poy kanei delete oti post dn toy aresei gia tn server toy... :o

Lew psemmata??

 

to oti arxisate na me krinete prin kan milisete?

Eeee??  ???

 

Mia metafrasi?

Link to comment
Share on other sites

Na zitiso signomi? to oti arxisate na me krinete prin kan milisete?

 

O maxtor eipe sikose x25!

oute npc den i8ele na baloume.. kai egw ebala ka8omai san ton malaka kai etoimazo ton x5000 gia na akouw esas?

 

Ta parapona sas ston Maxtor gia ton server oxi se mena.. Emena 8a me krinete ama brite Bugs,Problimata ktlp ktlp

apo tin stigmi pou ego eimai ok den exete kanena dikaioma na me krinete..

Pios prepei na zitisi signomi einai allou papa euagkelio.

 

o server twra  p kollaei? :confused/malakas?: ???

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...