Edit npc kai Gm shop

agapitos

Question

paidia thelw na kanw edit na allaxw dld idiothtes se ena mob thelw na mou peite pws mporw na to allaxw gt apo to game edit npc den ginete tpt Kai deyteron thelw na svhsw kapio item apo to custom shop kai den xerw sto pack pou tha to vrw gia na delete to item

PLIZ HELP ME

11 answers to this question

An to npc pou psaxneis einai Shop Opws les...Shift & Click epanw tou kai brskeis to Id Tamplate...Pas Gameserver/Data/Html/Merchant kai briskeis to Id tou npc...Meta de3i click se auto blepeis to Multishell pou antistoixei auto pou 8es kai meta pas gameserver/data/multishell Edit kai Pros8eteis h diagrafeis auto pou 8eleis...

Shift kai Click Briskeis Pali to Id Tou Ki An Den 8eleis Na To Kaneis Epitopou Edit Apo Ekei..Pas Navicat NPC`s Table Briskeis To Id Tou Kai To Kaneis Edit Apo Ekei.

an to kanw epitopou den ginetai paramenei to idio pali oso gia to shop den kltava to teleytaio pou les me to dexi click vrhka to id an pathsw dexi kai anoigma den leei kati mono mia seira  :)

Otan to kaneis edit me notepad sou leei kapou gia kapoio multishell pou xrhsimopoiei to npc...Briskeis to multishell loipon kai pas meta gameserver/data/multishell briskeis to multishell pou 8es kai meta edit pali notepad kai alazeis auto pou 8es...

Sou deinw afto to GUIDE mipws se voitheisei http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=73244.0

Pou Kollaei Auto Twra..To Paidi Zitaei Help Gia Edit To Npc Kai Gia Na Sbisei Ena Item Apo Multisell...Kai ec tou dineis to guide auto??...

Apla Einai Ta Pragmata....

Gia To Npc Kane Oti Sou Eipe O Naka...

Gia To Mob Kane Edit (InGame) Kai Kane Automatws rr Tn Server (i anoi3e ton)...

Molis Mpeis Des An To P.Def Tou Exei Meinei allagmeno Kai 9 eic Mia Xara...

P.S. Dn Nomizw Na 3exnas Na Patas Save Meta To Edit Pou Ekanes...

Ka9e Fora Pou 9 Allazeis Kati 9 Kaneis "Save" Me To Button P Exei Dipla.

mankiller eimai hgm ontws ekana edit to mob kai tou meiwsa to pdef kai pathsa set alla den ekana rr afhsa ton svr mexri na kanei shutdown les na ftaiei ayto mhpws hthele rr amesws meta ?

Tha pas server\gameserver\data\multisell

Tha vreis to multisell tha exei afto

<ingredient id='2807' count='10'/>

<production id='7861' count='1'/>

Tha ta allakseis afta opws thes esei

Meta..Peigene sta HTML tou NPC vale afto

<br><a action="bypass -h npc_%objectId%_multisell EDW ID VALE">"I want to trade"</a>