Jump to content

[Guide]Ta stixiodoi pou prepei na 3erete g mia clan,diafores plirofories..


Recommended Posts

As MasterDisaster requested and i got free time and i am again in good mood i will post a simple guide with some things you have to know about clans..I Had it prepared for a long time and now i added smthing..

Njoy**^.^

 

center]

[/img]

[/img]

[/img]

 

Hope you like it..To kimeno periexei polla,diavaste to

Link to comment
Share on other sites

Poli kalo guide Rev..Sunexise etc kai tha ftaseis psila...(poso pio psila???xD)

Pragmatika afta ta guides sou kanoun to section polli kalitero...Tou dinoun mia nea pnoi k dn thumizei pia mia palia gremismeni kaliva...

Oreos re file ;)

Link to comment
Share on other sites

Poli kalo guide Rev..Sunexise etc kai tha ftaseis psila...(poso pio psila???xD)

Pragmatika afta ta guides sou kanoun to section polli kalitero...Tou dinoun mia nea pnoi k dn thumizei pia mia palia gremismeni kaliva...

Oreos re file ;)

Ti eipes re poihth ? xaaxax
Link to comment
Share on other sites

Ti eipes re poihth ? xaaxax

xD xaxa0x0a0

Dax mn vgeneis k offtopic san enan 3epesmeno kai agriko zitiano twn post pou dn 3erei se poio section na paei kai na afisei ta astixiota kai anousia post tou...

//ontopic:Dn tha eprepe na peis kai dio logakia gia Wyvern???

 

Link to comment
Share on other sites

oxi mono gia wyvern alla na anaferei kai pws alios mporoune na anevasoune to clan rep points.. dld oxi mono me academi alla mporeis epidei na ta anevaseis me raid bosses... dld kaneis quest kai pas se raid bosses pou souzitaei.. tecpa

 

 

nice giude

Link to comment
Share on other sites

oxi mono gia wyvern alla na anaferei kai pws alios mporoune na anevasoune to clan rep points.. dld oxi mono me academi alla mporeis epidei na ta anevaseis me raid bosses... dld kaneis quest kai pas se raid bosses pou souzitaei.. tecpa

 

 

nice giude

Simfwnw..Pola atoma dn ta 3eroun afta...Opote tony vale ta dinata s...k kanto perfect ;)...

Link to comment
Share on other sites

 

xD xaxa0x0a0

Dax mn vgeneis k offtopic san enan 3epesmeno kai agriko zitiano twn post pou dn 3erei se poio section na paei kai na afisei ta astixiota kai anousia post tou...

axaxa, einai na min vgenw offtopic otan a) vlepw auto:

Poli kalo guide Rev..Sunexise etc kai tha ftaseis psila...(poso pio psila???xD)

Pragmatika afta ta guides sou kanoun to section polli kalitero...Tou dinoun mia nea pnoi k dn thumizei pia mia palia gremismeni kaliva...

Oreos re file ;)

Sumfwnw mazi sou, nai dikio exeis tou dinoun mia nea pnoh kai den thimizei pia auth tin kaluva pou olloi kserame apo tote pou mpikame se auto to forum..Twra alakse dld anti kaluvas, exei parei tin morfh omorfhs 3orofhs vilas axaxa. :P

 

xD xaxa0x0a0

Dax mn vgeneis k offtopic san enan 3epesmeno kai agriko zitiano twn post pou dn 3erei se poio section na paei kai na afisei ta astixiota kai anousia post tou...

Nai, dustixws gia mena exw ksepesei toso polu pou exw ftasei se shmio na ginomai enas agrikos zhtianos mera me tin mera olo kai pio polu, kai to mono pou kanw einai na mpenw se oti na ne sections kai na petaw auta mwre, ta anousia, asxeta kai astixiota (tin leksh ''astixiota'' apo pio post tin eides? :P ) posts.. Twra omws tha ithela na sou kanw mia erwtish :

  Esy ti pisteueis oti eisai apantwntas se ena astixioto, anousio kai xazo post me mia xazh, anousia alla kai astixoiwth apantish?

:P :P :P :P

Link to comment
Share on other sites

akouste edw to sxedio m :P

 

egw kathe fora pou ftixno clan vazo 2-3s filous m

 

pame gia farming ... p.x exi mia clan ekei einai o 1s bishop (mpeno egw sinexia epidi oi ali variounte)

                                o alos mpeni magos (sph / sps / necro / arc)

                                kai o 3os mpeni toxotis (sr / sagi / pr)

 

otan tous katharisoume zitane rez kai tis pio poles fores clan ;)

Link to comment
Share on other sites

Nop guys dn xriazetai sticky..o MEGALOS odigos mou einai..Den yparxei logos na ginei auto..Auto to ekana extes gt variomouna k lew,dn kanw ena guide..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...