Jump to content

L2 Overdose


Recommended Posts

3efugame mipos ?? yohouuuu

 

1DTraP7yMO4&feature=fvst

nai re file na mpeis ala edo dn iparxei piotiki sizitisi

 

gt o kathenas leei to makri kai to konto tou kai epidi ego tetia dn thelo sta dika m topic zitao lock ala dn blepo kapio mod na to kanei

 

tespa kalitera gia mena gt oso lene blakeies merikoi toso perisotero gelio exoun kai mporei na iparxei kai kapi timoria apo mods

Gerero, ok twra boreis na aftoxtoniseis eleu8era.

Link to comment
Share on other sites

aggelosfot mn m to pezeis oti eisai k kala kati dn gnwrizomaste k apo xtes ante gt gamaw k agorakia.

K dn se eipe kaneis nooba eipa oti autoi oi servers einai 10xrona style

K ama 8es perna mia bolta apo ampelokipous.Konta eimaste...

Dn sto epekse kaneis magas piso apo to pc gt poles tetoies malakies akouw  esi to pezeis magkaki k etc.

 

SORRY ALLA DN MPOROUSA NA MN APANTISW

PS:an 8es na m peis kati se pm...

PS2:to paidi leei gia to ally t ston server p exei k c ka8ese k les ti servers s aresoun k malakies

 

Link to comment
Share on other sites

re file...poli diafimisi kaneis kai auto eine eleino...edw ipothithete prospathoume na lisoume apories i na dosoume idees oxi (diafimisis)...akyro auto pou kaneis

Ena megalo ilithio community apo ena forum se ena server mporei na exei polla ofelh..Aston kl kanei..
Link to comment
Share on other sites

re file...poli diafimisi kaneis kai auto eine eleino...edw ipothithete prospathoume na lisoume apories i na dosoume idees oxi (diafimisis)...akyro auto pou kaneis

ok afou einai diafimisi kane report to topic gia move sto sosto section kai mn kaneis reply edo afou einai lathos

 

gt na les blakeies gia na paris kanena post kseris na peis kati sosto dn kseris

Link to comment
Share on other sites

ok afou einai diafimisi kane report to topic gia move sto sosto section kai mn kaneis reply edo afou einai lathos

 

gt na les blakeies gia na paris kanena post kseris na peis kati sosto dn kseris

 

 

malon den exeis diavasi ta topic sou...to ti vlakies grafis...auta den legonte

 

 

kian thes na 3ereis posa account exw edw ... asta na pane 5-6 account olla me 100-200 post...

 

an thes rota me gia onomata ... alla den thelo na sinexiso gt vgikame apo to thema mas...

Link to comment
Share on other sites

aggelosfot mn m to pezeis oti eisai k kala kati dn gnwrizomaste k apo xtes ante gt gamaw k agorakia.

K dn se eipe kaneis nooba eipa oti autoi oi servers einai 10xrona style

K ama 8es perna mia bolta apo ampelokipous.Konta eimaste...

Dn sto epekse kaneis magas piso apo to pc gt poles tetoies malakies akouw  esi to pezeis magkaki k etc.

 

SORRY ALLA DN MPOROUSA NA MN APANTISW

PS:an 8es na m peis kati se pm...

PS2:to paidi leei gia to ally t ston server p exei k c ka8ese k les ti servers s aresoun k malakies

 

Kaneis dn mporei na me antigrapsei! ;//

 

BTW Xwris logo k aitia tsakwneste... Pffff....

Link to comment
Share on other sites

Άντε μπαίνουμε και εμείς να κάνουμε clan, να γίνει και one-sided ο server και να μας βρίζουν όλοι.

 

ΑΠΕΛΑΣΗ ΡΕΕΕΕ!

 

http://l2-overdose.com/forum/index.php?topic=147.0

Link to comment
Share on other sites

 

malon den exeis diavasi ta topic sou...to ti vlakies grafis...auta den legonte

 

 

kian thes na 3ereis posa account exw edw ... asta na pane 5-6 account olla me 100-200 post...

 

an thes rota me gia onomata ... alla den thelo na sinexiso gt vgikame apo to thema mas...

re file dikaioma m na leo blakeies gt esi eisai kanenas kaliteros?? ase mas re file an dn s aresei to topic m mn to kitas kai an einai kati lathos dn to kseris esi oi mod to kseroun

 

tespa ego tora tha kano pali new clan otan aniksi o server

 

Name clan: MaxCheaters

Leader: Gerero [ego dld]

 

opios thelei clan me pm opios thelei war me pm opios thelei na m spasei ta neura dn me pm :P

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock