Jump to content
  • 0

[REMOTE HELP]8elw kapion na mou ftia3ei thn gatekeeper meso LogMeIn...


+cs.tribal

Question

Recommended Posts

  • 0

file  bres to id tou sapwn pou 8eleis na baleis  dose mou tis sintetagmenes pou  8eleis na ginete  spawn kai  8a sou to ftia3o  ego kai to html kai to sql

Link to comment
Share on other sites

  • 0

re file apoti 9imame dn sou kanei teleport i gk sosta?? loipon exw tn lisi sto problima sou kai emena m to ekane afto..loipon pas sto navicat kai diagrafeis to teleport..meta mesa sto navicat kane de3i klik kai execute file kati tetoio meta mesw execute pigene sto pack sou sta sql kai vres to sql pou leei teleport kane diplo klik kai meta perna ta teleport pou sou exei i gk apo moni tis i ase afta pou exei apo mono tou... makari na mporesa na se help..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

re file apoti 9imame dn sou kanei teleport i gk sosta?? loipon exw tn lisi sto problima sou kai emena m to ekane afto..loipon pas sto navicat kai diagrafeis to teleport..meta mesa sto navicat kane de3i klik kai execute file kati tetoio meta mesw execute pigene sto pack sou sta sql kai vres to sql pou leei teleport kane diplo klik kai meta perna ta teleport pou sou exei i gk apo moni tis i ase afta pou exei apo mono tou... makari na mporesa na se help..

 

 

filaraki to exo kanei post kai  to exo kanei oso poio analitiko ginete ti na po tora eleos

edo einai to link

 

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=64500.0

Link to comment
Share on other sites

  • 0

re file m pou 9es na to 3erw exei kanei topic gia help kai tn helparo oso mporw... soz giafto dn i9ela na dimiourgiso prob...

 

oxi file ego sorry pou milisa etsi.. alli fora kane search :P

Link to comment
Share on other sites

  • 0

kai pali re file afto to topic pou exeis kanei esi dn exei kamia sxesi me to prob tou palikariou to palikari dn mporei na kanei teleport esi les pws mporeis na kaneis add ena meros :S megali diafora file... opote esi eixes adiko xD

Link to comment
Share on other sites

  • 0

to 8ema einai oti ama den mporei na kanei teleport simenei oti  kati exei ginei la8os  i to sql pou exei perasei  to telepost den einai idia me  ayta pou exei mesa sto html to id i kati exoun kanei  la8o  gi ayto einai sosto giati ama exei ginei la8os kati se kapoies perioxes tote mporei na to fix etsi kai na kanei ta dika tou custom spawn :P kai to 8ema den ma exeis dosei tin gatekeeper na doume  poia einai mono leei oti exei problima

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ama  kanei delete ola ta teleport prepei me ena tropo na  perasei ta  normal telepost giati oute  i  normal gatekeeper den 8a douleyei den to exeis skefti ayto.. file kanete delete to telepost opos sou leei o nosti meta pigen sta sql pou  exoun ta tools kai  3anaperna to teleport meta mpes mesa dokimase ama douleyoun ta normal teleport kai meta perna mia dikoia sou gatekeeper

 

 

pare kai tin gatekeeper apo edo kai pernatin mesa

 

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=52328.0

 

ama exei problima me to sql  tis gatekeeper  pes to mou na sto ftia3o na pernaei.

 

to sql gia ta teleport perna se oti pack kai na einai..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

re file afto dn tou eipa kai egw na kanei??? mn me treleneis tora ele0s dld :S ti tou eipa egw dld na kanei delete kai meta na ta 3anaperasei apo execute... kai emena m simvene afto alla ekana delete ta teleport ta 3anaperasa kai douleve kanonika dn eixe meta kanena prob... opote dokimase kai an dn ta katafereis kane m ena pm me to msn sou na se help apo ekei...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...