Jump to content
  • 0

[help]me godard castle


SirKuo

Question

pane godard sto cactro ke patai pano aftos pou exei to castro ke den tou bazei mesa sto castro ke stin consola me lei no destinesion teleport id 60002 ti na kano katebasa ke tin gk gia godard alla pali to idio exo c6 pack oneo

 

 

edit= exo di ke afto alla den xero pos to pernao stin clarisa'

 

As arxisoume

 

1)Mpeite sto pexnidi kai pigenete stin perioxh pou 8elete na pros8esete stin gatekeeper kai pliktrologiste  /loc 8a sas bgalei 3 ari8mous aftes einai oi sintetagmenes tou merous aftoi

 

 

2)Anikste tin database sas (Navicat)

 

 

3)Pigente sto table Teleport kai patiste (katw katw aristera enas stavros einai Wink ) Insert Record kai 8a sas exei 6 karteles oi opoies me tin seira einai : ID, loc_x, loc_y ,loc_ price ,fornoble

stin proti kartela valte enan diko sas ari8mo pou na min iparxei idi as poume 44444 stis epomenes 3 karteles valte tis sintetagmenes pou eidate otan patisate /loc as poume p.x 134567 67896 -3456 (oi ari8moi einai tyxeoi) sto price valte oti 8elete p.x 15000 kai telos tin kartela fornoble afhste tin opws einai diladi 0

 

 

 

###Orea perasame tin perioxh stin database!!Tora prepei na tin valoume stin gatekeeper mas....gia to paradigma mas 8a valw mia gatekeeper pou idi iparxei..omws me ton idio tropo to kanete kai se custom gatekeeper...Egw dialeksa tin Clarissa tis Giran Castle Town###

 

Link to comment
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock