Jump to content

Kaliteri class...alla gia Ti ?


Recommended Posts

xa0x0a0 Nice Video.3 songs akoustikan kai o tipos itan unpsofable  :P :P ..Kai gw pisteyo oti ta tank exoun ton gladi eidika o phoenix..Alla panta to megalitero rolo ton paizei o server sta PvP,opote ston kathe server einai 3exwrista.Ston server tou video pantos apo oti eida,pisteuo oti o Phoenix ton exei ton Gladi :D.

Link to comment
Share on other sites

KL autoi pou eipane necromancer kai daggers prepei na exoun paiksei stous xeiroterous noobo interlude servers/..

An paixete se kanena sovaro server k exete enan necro/dagger xarakrtira kai tuxei na paiksete PvP me gladi tha deite oti oute to cp den tha tou fate..

Min  koitate stous tous noobohigh rate servers pou vlepete kanena gladi na erxete sto pvp zone k ton xwnete 3hito..

den exoun kamia sxesh oi gladi stous low rate me autous stous high..

Link to comment
Share on other sites

enas phoenix ena bow kai ade gia.. (se PvP srv)

 

se Official i Low rate psifizw Sagi kai Necro

 

KL autoi pou eipane necromancer kai daggers prepei na exoun paiksei stous xeiroterous noobo interlude servers/..

An paixete se kanena sovaro server k exete enan necro/dagger xarakrtira kai tuxei na paiksete PvP me gladi tha deite oti oute to cp den tha tou fate..

Min  koitate stous tous noobohigh rate servers pou vlepete kanena gladi na erxete sto pvp zone k ton xwnete 3hito..

den exoun kamia sxesh oi gladi stous low rate me autous stous high..

 

 

den leo kalos eine o gladi se low rate srv..alla den 3erw an steki auto poy les...na min troi o necro to cp tou gladi>>>??? eine entelos akuro...katarxas o necro olloi tin ora roufai zwi kai gemizi mp o gladi an tou teliosi to mp i tha pesi me apla hits i tha pesi logo anchor i kapias allis arostias  epidi xoris buff olla pianoun...kai an eine o necro 78 kai o gladi 78 aplos o gladi den exei kamia elpida na zisi...

Link to comment
Share on other sites

 

den leo kalos eine o gladi se low rate srv..alla den 3erw an steki auto poy les...na min troi o necro to cp tou gladi>>>??? eine entelos akuro...katarxas o necro olloi tin ora roufai zwi kai gemizi mp o gladi an tou teliosi to mp i tha pesi me apla hits i tha pesi logo anchor i kapias allis arostias  epidi xoris buff olla pianoun...kai an eine o necro 78 kai o gladi 78 aplos o gladi den exei kamia elpida na zisi...

Den einai katholou akiro auto pou lew mias k o necro tha fugei 4hitos an den kataferei na kanei land to anchor tou ston gladi..Na tou teliwsei to mp? pws na tou teliwsei to mp me 4-5 hit pou xriazete gia na ksaplwsei ton necro? stin periptwsh pou den exei pet o necro? akoma pio liga hits..O necro apla mporei na elpizei sto anchor tou , se ena mass bane pou an kanei k auto land tha tou vgalei k auta ta liga buffs pou tha exei (an exei) kai se ena pithano kalo magic critical..Kses file edw paei i ataka : kai an i giagia mou eixe trupa sto kefali tha eitan koumparas..Oses pithanotites exei k i giagia m na exei trupa alles toses pithanotites exei k o necro enantia se gladi..auta
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock