Jump to content

[Share] Anoigma twn treasure chests xoris klidia


Recommended Posts

Pos anoigoume ta treasure chest xwris key

 

opos exete enimerwthei apo alla posts mporoume mesw toy walker i

tou drops-spoil patch na vroume

pia treasure chests einai alithina kai pia pseutika...

 

Vriskontas loipon to alithino treasure chest iparxei dinatotita na to anoiksoume xwris kleidi.

 

O tropos einai na to xtipisete me ena dynato magiko sas me tin proipothesi na to bgalete me ena mono xtipima! Tote to treasure tha anoiksei!

 

Prosoxh auto to xtipima den prepei na ginei me surrender i gloom tote tha eksafanistei, oute na pate se chests mikroterou lvl kai na ta vlepete mple tote de tha petaksei tpt...prepei na to vlepete toulaxiston anoikto prasino kai na bgei monohito.

 

O tropos mou einai:

kano berz,empower kai wm ston sps mou tou koumponw kai ena homu +10 apo enan filo(giati ego exw +8 kai den ftanei na ta bgalei me 1 hit) koitaw me to dropspoils patch an einai to chest real, kai to xtipaw me solar flare.

 

O kaliteros tropos pantos na kserete einai na exete enan 50-52 sh na tou valete ena homu +10 kai emp-berz kai na pate se perioxes me 50arika chest kai na bgalete kamia 100aria ewc!!

 

Dokimasmeno apo mena kai filous mou. Egkyro...

 

Koyfo: Don't use CAPS ;)

Link to comment
Share on other sites

Dn sou exei pei pws ta Treasure Box exoun drop EW/EA (enchance Weapon /armor A,B,C,D,S) analoga ta lvl tou box kai anoigoun me klidia deluxe(drops apo ta mobs) i me klidia apo to grocery (mono oi daggerades mporoun me to unlock)

Enw ta chest einai san mobs me kanoniki droplist items.....ELEOS DLD

Link to comment
Share on other sites

lol tespa padws egw ta exw rixsei monohita kai den petane tpt... GG QQ BB tzifos to "share"....

twra.. borei na pianei ston server s gt aploustata einai skatoserver..

Link to comment
Share on other sites

Dn sou exei pei pws ta Treasure Box exoun drop EW/EA (enchance Weapon /armor A,B,C,D,S) analoga ta lvl tou box kai anoigoun me klidia deluxe(drops apo ta mobs) i me klidia apo to grocery (mono oi daggerades mporoun me to unlock)

Enw ta chest einai san mobs me kanoniki droplist items.....ELEOS DLD

 

eisai telios akuros sto thema...sou leme pos anoigoun kai xoris keys auto lew...

 

lol tespa padws egw ta exw rixsei monohita kai den petane tpt... GG QQ BB tzifos to "share"....

twra.. borei na pianei ston server s gt aploustata einai skatoserver..

 

ta chest prepei na einai tou idiou lvl me sena (an ta blepete mple enoite den petane) kai na ta bgaleis me enan xtipima...oso gia na katalavete an doulepse: to chest an den to bgalete 1hito tha eksafanistei den tha anoiksei...alios an petyxe tha diksei kanonika na anoigei opos kai me kleidi...tora filos ontos se allon srv na mi douleuei...

 

oso gia to an petaei i oxi, den eipa pos tha petaei sinexia i moni diafora einai pos den xriazeste klidia, oi pithanotites einai idies me to na ta anoigate me keys.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock