lipon bug gia antqueen -orfen -core -zaken

Lipon exoume kai leme paidi afto to bug pianei sigoursa se c4-c5 dokiamste to kai se alla chronicle den to exw testarei allou lipon afta ta boss apo oti xerete den droparoun 100% ta epic jewels e lipon kai einai sigekrimena lvl > to ant as poume to trws me lvl 40 sorcerr sto c4 ee borite na tou kanete ena 35 % dmage apo lvl 78 ++ i oti lvl thelete tou ant queen i tou opioudipote boss kai to 65 % tou ipolipou damage na to exei kanei character sta lvl tou boss to alst hit den paizei rolo dedomeno oti tha petaxei items kai then tha epireastei to drop rate  tou LIPOn dokimaste to kai se alla chronicle kai epste mou ty pisteuw na boithisa

de to katalava e3igiseto ligo kalitera..

!!!!!!!!!!!!

bara to boss me enan char lvl 78 mexri na droparei to HP tou epic kata 35% kai to upoloipo 65% to xwnei enas lvl 40-46 gia na pesei to ring.

Se alla chronicles den doulevei epeidi trws paralyze

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...