Jump to content
  • 0

Help (Gr)!!

Question

Posted

Mia xari

geia loipon exw ftiaxei enan server 3 clicks and go legete to packet to xerete apo oti nomizo:P

loipon exei ena npc mou mporeis na agoraseis ta nobless skills otan ta agoraseis otan kaneis rr xanonte.. kai den eisai kai nobless<--

mporei kapios na mou ftiaxei ena npc kati san puss the cat:P kata protimisi kai na mporeis na ginese nobless me 1.5kk??

Euxaristo poli

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) ;D

Grigora giati einai megali anagki!!!!!!!!

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

akiro me auto pou zitas...apla na rotiso kt pramata gt 8elo k go na stiso enan l2j server

katarxin exo bri ta 3 arxia pou prepi na katebasis apo to post 3 click and go ala to rapidshare ine na mi po...giauto lipon to proto pou 8elo ine mipos mporis na kanis ta Part 1 - Textures/system kai Part 2 - Textures/system se kapio alo site opos 4share...(leo go tora...) k na m dosis ta links k to deutero ine ligo help gia to ti ekanes gt prospa8isa mia fora(oxi me auto to pack..)k apetixa... auta.. :p

thnx ek ton proteron

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock