Jump to content

[Share] pos na kanis diko sou loadin graphic


Recommended Posts

Prota ok Xriazese to L2Encdec ( download sto telos tis selidas )

 

Meta ftiakse enan fakelo sto C:\ na legete "sp" kai tha emfanizete meta etsi C:\sp ...

 

Ekei tha kanis copy to systemtexture pou thelis na kanis edit ... molis to kanis afto patas Start => Run => CMD kai grafis sto dos

 

"cd C:\sp" ( xoris ta " " )

 

kai pata enter .. molis to kanis afto grapse

 

"l2encdec -s sp_256_01.bmp"( xoris ta " " )

 

kai tha dis afto

 

Input file: "sp_256_01.bmp"
Output file (given or generated): "dec-sp_256_01.bmp"
Header: "Lineage2Ver121"
Action chosen: decode
Outer stream size: 273400
Custom RSA pair #0 chosen.

 

Meta tha paris ena arxio pou legete dec-sp_256_01.bmp kai vriskete sto C:\sp Kado Edit kai kado save ws BMP 256 colors

 

meta sto dos parathiro grapse "l2encdec -h 121 dec-sp_256_01.bmp" ( xoris ta " " )

 

kai tha dis afto

 

Input file: "dec-sp_256_01.bmp"
Output file (given or generated): "enc-dec-sp_256_01.bmp"
Header: "Lineage2Ver121"
Action chosen: encode
Outer stream size: 273400
Custom RSA pair #0 chosen.

 

meta tha paris to arxio "enc-dec-sp_256_01.bmp" ( xoris ta " " ) kai tha to kanis Copy

meta tha mpis sta systemtextures kai tha paris ola ta BMP file kai tha ta valis se enan fakelo opoudipote molis to kanis afto kane paste to arxio pou molis ixes ftiaksi kai metaonomaseto se "sp_256_01.bmp" (xoris ta " " )

 

meta anikse to LineageII Kai des ti ekanes

 

 

Guide by Me

 

 

L2Encdec = http://rapidshare.com/files/25090528/l2encdec.exe

Link to comment
Share on other sites

epsaxa k se alla forum k opos eides eida to sygekrimeno pou einai oloidio me to diko sou...

kai ta sxolia typou : "oxi pos se xalase o odigos mou" asta kalytera, an me xalase to xerw egw.. k an to ixera apo prin pali ,to xerw egw ok?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

kala de xanaspammarw to topic sou soz.. alla aytes oi exypnades mou ti dinoun..mporeis na paradexteis k na doseis credits apla.. an kanw la8os tote 1000 soz file m :-\

file m vortex molis exases to respect m.... egw simfono me ton spawn123 kai ton eixa dei kai rgw afton ton odigo sto ragezone... toso diskolo s einai na paradexteis oti ekanes metafrasi apla kai oti to peires apo ekei? eleos pia eisai GTPK

Link to comment
Share on other sites

wxx re TheVortex stamata to auto to prama...

niothis ? kala niothis min ksanaspamaris to topic mou

ksanapiso sto thema

allon blepw egw na spamari

oxx to ksexasa to kanw tora upload

pia metafrasi re ego to ekana vima vima ti problima exis esi ama nomizis oti ine metafrasi na psaxnis se alla forum .. oxi pos se xalase o odigos mou

niothis ? kala niothis min ksanaspamaris to topic mou

ksanapiso sto thema

 

 

PS:xeroume polu kala pios spamarei ta topic...ase tous allous na poun tin gnwmh tous kai stamata tin kritikh..

Link to comment
Share on other sites

Dn m kaneis ena replay me to link ap to ragezone gt auto pu exeis me vgazei sthn kentrikh? :P

Ayto einai to link meta to update tou RZ:

http://forum.ragezone.com/f324/guide-how-edit-loading-graphics-236824/

 

P.S: De thelw na xanapiasoume to idio thema, kalytera na to lixoume edw.To pios to eftiaxe den exei simasia..To thema einai oti mporei na dieykolinei polous..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...