Jump to content

What should i put here [ProtocolVersion=...?] (it is from l2bot programme)  

2 members have voted

1. 1. What should i put here [ProtocolVersion=...?] (it is from l2bot programme)

• Option 1 (what should i put here? omg)
      2
    • Option 2 (what should i put here too? omg)
      0

Recommended Posts

Posted

Hi! Eimai kainourgios se auto to forum , diavasa para polla posts oxi ola bebea gt einai para polla...

Leipon exw ena problem me to bot programme. Einai tou free gia ton official. Mpika sta set up tou programmatos ebala ta stoixeia tou server pou paizw mpainei kanonika. To thema einai oti otan mpainei kanonika me ton char me petaei meta apo 1min. Mporei kaneis na mou pei an mporei.

Episis sto [ProtocolVersion=...?] ekei ti bazw den 3erw.

Mporei na exei gini tetio post kai na min to exw dei , ama uparxei signomi kai ama thelete steilte mou  to link plz.

Ty gia ton xrono pou afierosate.  :)

Posted

guys pws sbinw to post gt apo lathos ekana 2 eleos xilia soz

Δεν μπορείς να σβήσεις τα post σου μόνο mod μπορεί.

Στο πρόβλημα σου δεν μπορώ να σε βοηθίσω γιατί δεν ασχολούμαι με bot etc.

Επίσης έχεις κάνει το thread σε λάθος section! Εδώ είναι το σωστό ~> http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?board=55.0

• 2 weeks later...
Posted

Hi! Eimai kainourgios se auto to forum , diavasa para polla posts oxi ola bebea gt einai para polla...

Leipon exw ena problem me to bot programme. Einai tou free gia ton official. Mpika sta set up tou programmatos ebala ta stoixeia tou server pou paizw mpainei kanonika. To thema einai oti otan mpainei kanonika me ton char me petaei meta apo 1min. Mporei kaneis na mou pei an mporei.

Episis sto [ProtocolVersion=...?] ekei ti bazw den 3erw.

Mporei na exei gini tetio post kai na min to exw dei , ama uparxei signomi kai ama thelete steilte mou  to link plz.

Ty gia ton xrono pou afierosate.  :)

Gracia2 protocol version: 12