Jump to content

l2 walker telos ?


Recommended Posts

sorry gia tin akirotita tou topic katarxin!apla ithela na pw oti exo apogoiteutei pliros apo ta expoits /hacks kai to l2 pleon ..ellinikoi servers den iparxoune mono kati karieristikoi san ton cosmos kai ton elixir... p einai oi epoxes p oli i ellada epeze bnb kai e global ? p o necromancer erixne full party ?pou to walker itan to autonoito kai to aploustato!! tora oute server sovaros xoris donate na pekseis iparxei alla kai na ton vreis tha exei antibot gt NAI fanike oti an enas server den thelei na botareis den tha botareis oti kai an kaneis...epsaxna tis proalles walker gia kamael ct1.. @@!!!!!nai vrika to walker oxi to l2srv...ston official exoune gracia k emeis pezoume akoma to interlude kai min m peite pekse off tote gt den einai mono ta lefta kai k alla polla arnitika p exei.!

 

NAI kapote to forum auto tha klisei gt den iparxoun exploits pia soz.

 

Link to comment
Share on other sites

tha iparxoune omos developer gia help ke gia bot pexe cosmosl2 pou mporis na mpotaris

 

edit= sorry ala eise noubas merika expoilt eiparxoune se xamila rate server ke to l2walker tha iparxi pada

Link to comment
Share on other sites

Re file gia ta arnitika pou les oti exei o official pou ta vrikes otan mporeis na paikseis tetoia siege?epezes kai ston global me toso kosmo kai 0 lag?gt ego gia to ksilo paizo L2.

an den thes na plironeis kai na exeis ta arnitika tou official mpes cosmos l2 pou oloi einai bot kai botare me walker aneleita.

 

PS1: den exo peksei pote official mono exo dei kai exo porothei.

PS2: den prokeite na skaso pote lefta gia L2.

PS3: Kapote ola tha klisoun kapote den tha yparxei L2 oute walker oute tipota to mono pou tha yparxei tha einai mia omada kinezon me kati pentakis eksakis miria stin honolulu kato apo mia ksaplostra na apolamvanoun ta lefta olon pou epeksan official den tha douleuo ego gi autous........

Link to comment
Share on other sites

swstos o filos....oute exw pai3ei off kai oute 8a pai3w an einai na plhrwnw alla o off s ka8e siege kanoun attack 500-700 atoma ekei exei 3ulo parakalas na krathseis t castle kai kati allo o off einai polu kalos server gt plhrwneis kai dn mpainei o ka8e noob mpainoun oi kamenoi

 

Link to comment
Share on other sites

swstos o filos....oute exw pai3ei off kai oute 8a pai3w an einai na plhrwnw alla o off s ka8e siege kanoun attack 500-700 atoma ekei exei 3ulo parakalas na krathseis t castle kai kati allo o off einai polu kalos server gt plhrwneis kai dn mpainei o ka8e noob mpainoun oi kamenoi

 

 

simfwnw me to telefteo p eipes oti den mpenei o kathe 12xronos p den kserei apla o off re sis kai na kaeis gia lvl up thelei kai to e bay tou thelei to ena thelei to allo sto telos meneis afragos kai nikaei o pio leftas..vsk allos o logos p ksekinisa to post : ta gamw antibot p exoune vgei kai den spane me tipota!!!!

Link to comment
Share on other sites

Des enan vlaka pou anapolei servers pou epaizan mono bugs. Lupamai pou 8a to po etsi alla o logos pou prospa8o na ma8o bugs kai exploits einai giati efoson uparxoun kai ta kseroun kapoioi den 8elo na ustero kai na meno piso.

 

Euxomai (opos oloi, akoma kai o pio hardcore botter/ ebayer) na min upirxe tpt apo bug kai exploit sto l2. Na les 'H 8a kano kanoniki ozi 'H 8a paikso l2, to pairno apofasi kai paizo epeidi 8elo kai mporo. Me to walker kai ta bugs oi ikanoi paiktes ginontai kompasoi kai oi arxistoi mporei na ginoun top players.

 

Sorry alla eimai sunais8imatikos. Ena game paizeis gia na to euxaristi8eis, ean to exete xasei to noima lupamai polu alla "get a life"

Link to comment
Share on other sites

Re file gia ta arnitika pou les oti exei o official pou ta vrikes otan mporeis na paikseis tetoia siege?epezes kai ston global me toso kosmo kai 0 lag?gt ego gia to ksilo paizo L2.

an den thes na plironeis kai na exeis ta arnitika tou official mpes cosmos l2 pou oloi einai bot kai botare me walker aneleita.

 

PS1: den exo peksei pote official mono exo dei kai exo porothei.

PS2: den prokeite na skaso pote lefta gia L2.

PS3: Kapote ola tha klisoun kapote den tha yparxei L2 oute walker oute tipota to mono pou tha yparxei tha einai mia omada kinezon me kati pentakis eksakis miria stin honolulu kato apo mia ksaplostra na apolamvanoun ta lefta olon pou epeksan official den tha douleuo ego gi autous........

giaponezoi ine oxi kinezoi :D

Link to comment
Share on other sites

Des enan vlaka pou anapolei servers pou epaizan mono bugs. Lupamai pou 8a to po etsi alla o logos pou prospa8o na ma8o bugs kai exploits einai giati efoson uparxoun kai ta kseroun kapoioi den 8elo na ustero kai na meno piso.

 

Euxomai (opos oloi, akoma kai o pio hardcore botter/ ebayer) na min upirxe tpt apo bug kai exploit sto l2. Na les 'H 8a kano kanoniki ozi 'H 8a paikso l2, to pairno apofasi kai paizo epeidi 8elo kai mporo. Me to walker kai ta bugs oi ikanoi paiktes ginontai kompasoi kai oi arxistoi mporei na ginoun top players.

 

Sorry alla eimai sunais8imatikos. Ena game paizeis gia na to euxaristi8eis, ean to exete xasei to noima lupamai polu alla "get a life"

 

sosto o PAIXTIS.....ayti i koultousa pou exete megalosi mages ola ta 8elete eykola me bot ktlp....den exei sfiksi ligo to kolaraki sas  mallon gia ayto....tes/pa to mono pou 8elo na po opos eipe kai o PAIXTIS

Link to comment
Share on other sites

Des enan vlaka pou anapolei servers pou epaizan mono bugs. Lupamai pou 8a to po etsi alla o logos pou prospa8o na ma8o bugs kai exploits einai giati efoson uparxoun kai ta kseroun kapoioi den 8elo na ustero kai na meno piso.

 

Euxomai (opos oloi, akoma kai o pio hardcore botter/ ebayer) na min upirxe tpt apo bug kai exploit sto l2. Na les 'H 8a kano kanoniki ozi 'H 8a paikso l2, to pairno apofasi kai paizo epeidi 8elo kai mporo. Me to walker kai ta bugs oi ikanoi paiktes ginontai kompasoi kai oi arxistoi mporei na ginoun top players.

 

Sorry alla eimai sunais8imatikos. Ena game paizeis gia na to euxaristi8eis, ean to exete xasei to noima lupamai polu alla "get a life"

 

exo ginei noble se 10des low rate servers kai malista manual ..to get a life p les sto telos mallon prepei na to peis ston eauto sou gt egw egina noble alla eixa kai zwara enw esu kathese mesa se ena spiti kai skotoneis 100000 fores to skilaki sto vouno prokimenou na pareis 0.0001 ..to l2walker den einai ena aplo programa einai epistimi kai etc  opws sto l2 etc kai sti zwh oi ponhroi kerdizoun ..QQ

Link to comment
Share on other sites

@agnostosx ke diavolos

eir8ate se bot-hack forum na ta peite auta ?

lol ! eseis re legit ppls ti kanete edo ?

esena pou esfikse to kolaraki sou ti kaneis edo re man ?

 

karieristikoi san ton cosmos kai ton elixir. ?

 

p o necromancer erixne full party ?

 

egrapses :D :D !

simfono apolita !

Link to comment
Share on other sites

NAI kapote to forum auto tha klisei gt den iparxoun exploits pia soz.

 

e nai logika kapote 8a klisei i smr i auvrio i tou xronou. dn kratane ola gia panta :> alla auto oti dn yparxoun exploits diafono..... panta 8a yparxoun apla einai ligo diskolo na t vroume :)

Link to comment
Share on other sites

exo ginei noble se 10des low rate servers kai malista manual ..to get a life p les sto telos mallon prepei na to peis ston eauto sou gt egw egina noble alla eixa kai zwara enw esu kathese mesa se ena spiti kai skotoneis 100000 fores to skilaki sto vouno prokimenou na pareis 0.0001 ..to l2walker den einai ena aplo programa einai epistimi kai etc  opws sto l2 etc kai sti zwh oi ponhroi kerdizoun ..QQ

 

Den egines, se ekane to botaki. Mi xairesai alloi paizoun l2 kai alloi botaroun ,den ta kaneis kai ta duo. Ego pote den egina nobless se dekades servers mono ston official pou paizo 3+ xronia kai oxi polles ores.

 

Ego agapite kurie epaiksa l2 giati mou arese, oxi giati i8ela mia mera na mpaino se forum kai na leo oti egina 10 fores nobless. Mia xara zoi ekana kai go kai sunexizo na kano.

 

Fainetai ti zoi ekanes kai ti kaneis apo to post sou, esy mas apeideikes oti zeis mesa pao to l2 kai pos simera exei xasei to noima tis i zoi sou giati apla simera (kata tin apopsi sou) exei katantisei aidia to gaming epeidi dior8onontai ola ta bugs!!!!! Ean den se aresei mporeis aneta na to paratiseis. Ola odeuoun pros to kalutero gia ta games, tote 'H eisai meros tous 'H allios den eisai.

 

@agnostosx ke diavolos

eir8ate se bot-hack forum na ta peite auta ?

lol ! eseis re legit ppls ti kanete edo ?

esena pou esfikse to kolaraki sou ti kaneis edo re man ?

 

egrapses :D :D !

simfono apolita !

 

Den diavases ti egrapsa tin proti fora gi auto den aporo pou rotas.

 

Gia skeuteite ligo giati servers opos o elixir gemizoun? Exo dei hardcore boters kai e-bayers apo official na paizoun ekei. Afou ta staksane kai eidan pos panta uparxoun pio botares kai e-bayers apo autous eipane na paiskoun se server pou oloi 8a paizoun epi isis orois.

 

 

To kserate oti to stous 100 scamers (e-bayers boters) oi 90 to kanoun giati den e8loun na usteroun se sxesi me tous allous? Oi 10 einai atoma pou apla 8eloun na apodeiksoun kati.

Link to comment
Share on other sites

na apodiksoun kati ?

lol an esu tin briskeis na lioneis 24/7 ok!

ego re file den exo kamia oreksi na eimai pano sto pc oli mera,ase pou bare8ika pia.

stin arxi eixe fun na liono sto l2,tora pia ta idia ke ta idia se ka8e server den antexonte

giauto botaroume,oxi gia na ftasoume kapoion i na apodiksoume kati.

auto pou les den bgazei noima ke sigoura den einai o kanonas alla i ekseresi tou !

 

 

o elixir gemise ? ok as ton eblepes otan eixe bot

(apo 5k pige sta 2k kosmo !)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...