Jump to content

Erothsh gia hero!!!!!


SSJGOKU

Recommended Posts

Εχω ακούσει οτι για να γίνει κανεις hero πρέπει να κάνει 3 subclass.Ισχύει κάτι τέτοιο?ποια ειναι η διαδικασια για να γίνει  κάποιος Hero???(μιλώντας για τον TG)

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Link to comment
Share on other sites

Kala, ti pathate oloi me to hero? Oloi ekei sto tg forum kahmo to exete :P Dld eleino. Kane prwta to sub quest, kane 1 sub (giati ena xreiazese, arkei afto to ena na einai 76 lvl) kane kai to noblesse quest kai se liga xronia tha eisai the first hero ;) (An den katalhxeis se ena adio olympiad stadium ;D)

Link to comment
Share on other sites

goku den xreiazetai na kaneis 3 sub gia na pareis to noblesse quest.ena mono sub arkei.apla to noblesse quest exei 4parts.auto isxuei se olous tous srv sxedon ektos ama to exoun ru8misei na gineis noblesse dinontas kamposa muria me ancient adenas

 

tespa to sub mhn to exp gt xreiazesai na mhn exeis diafora epipedwn me ta mobs wste na mazepseis ta drops eukolotera k grhgorotera.gt ama ta blepeis mob k mple oute tou xronou den 8a mazespseis ta items pou 8elei.....to sub toulaxiston 50lvl k meta traba ston talien sth skala ths aden.GoodLuck

Link to comment
Share on other sites

Egw pou eimoun megalitero lvl (~68 sta ingrendiments), mia xara drops ekanan gia to to noblesse kai sub. *tip Gia ta raids sto sub mhn kathese kai baras ta mobs esi, ase kapoion (*) na to kanei gia sena, kai si otan vgei to quest item traba mila kai parto (exeis ligo xrono, to pernoun ola ta atoma pou milane sto koutaki).

Link to comment
Share on other sites

apla sumboulh tou edwsa mhn paei me to sub 78lvl k ta drops ta mazepsei stis 32 tou mhna.opws px ta nuxia  apo ta succubus sto DV.gia ta ingrediments 68lvl htan polu kalo lvl...katalabes to skeptiko m?

Link to comment
Share on other sites

Ta quest items peftoun me to idio rate...kai pws to xerw afto? giati poli apla otan ekana to quest gia drakaki eimoun 78 lvl kai skotwna ta toad lords (~35 lvl) kai ta drops htan 20/25 pou skotwsa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Thanos47

Lipon an ine na kanete nobless quest min m pate se kana server pou xaro paleui dld tha klisi i den exi kosmo

Exo to ekana ston PvP X apla sas leo giati ine ligo palouki an den to xeris theli ton xrono tou pexte se kana kalo server me community giati alios tha xtipate to kefali sas ston tixo!

Link to comment
Share on other sites

swstos o thanos47 sumbainei o server sunh8ws na exei to noblesse quest alla na pe8ainei sto lag(blepe periptwsh signs) h na mhn exei kosmo.opws epishs paizei to endexomeno na pnigeta isto kosmo k na mhn exei to quest energopoihmeno.ara kanonise na uparxoun k alla atoma pou 8a kanoun h exoun hdh kanei to uest

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock