Jump to content

Bottarisma gia adena...


V01d

Recommended Posts

ama paizeis se pvp server kai ka8e neo botaki arxizei me 100 , 150 , 200 , 300 , million to ka8ena kane ena neo char , kane ena allo tixaio account (ID: dfbdfnb Pass: efdnhnh) , kane 7 charakia tou class sou , pane me ton main char sou sto Training Hall tou class sou kai panta me Dual Boxing perne ta Starting Adena apo ta charakia...!!! kalo?

 

**einai enas tropos poli pio grigoros kai eukolos apo to adena earning se Adena-Farm zones k tetoiA... ;) i HOPE I HELPED!!!

Link to comment
Share on other sites

............................................................................ :P

imo adiko topiC einai.auto einai to 1o pragma p enas NewBie chaR 8a kaneI :) kai ntaX...dn einai kako p to ipen8imises to thema einai oti 8a arxisoun na lene atoma pl ~~~~>Thx for share||ty ty man||doulepse man nice||nice    <~~~~~ SpAM :) 

 

kai tetia alla  :D

Link to comment
Share on other sites

Kala se server pou dinoun stin arxi 100m na ksereis oti apo ena mob 80 lvl 8a peutei kana 10-mirio. Opote adikos kopos. Alla siga to prama, les kai kaneis allos den to skeutike. To proto prama pou skeutesai einai auto.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Se server pou ksekinas me 300m opos eipes logika sta 78 lvl otan tros ena mob 8a se rixnei 10~20m, mporei kai parapano, opote katse kane XP kai min asxoleisai me allous tropous. Ase pou auto to skeutikane akoma kai ta mikra paidakia, den einai "kolpo", oute kan poniria den 8elei na exeis.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...