Jump to content
  • 0

Thelw 2-3 Help Me Droplist

Question

Posted

Exw provlima vazw sto droplist Chance 1000000 ala den petaei %100 kai sta Grand Boss vazw na petaei 1 Jewel ala petaei 5 :/ 
auto me to mob 8elw na tou valw 4 item adena Fire,water,wind mantra na petaei apo  water 2 apo wind 5 kai apo fire 8 kai 10kk adena omos mia fora petaei to ena alli fora petaei mazi ta 2 kai tin alli fora ola mazi oti nane eno vazw kai Chance 1000000

Recommended Posts

• 0
Posted

to prwto thelei na einai 0 

Den exei thema auto mporeis na valeis 10,20,30

Ego tha ellega na tsekarei to droplist swsta apo to navicat i mesa apo to game mipos exei kanie douple add items

Kallitera svise ola ta items etsi kai allios ta GranDbosses petane polla skoupidia kai vale 10 items p xriazese

Vale 10 items p theleis na petaei sta sigoura me diaforetika category to kathena valta 100% drop Rate kai dokimase ksana

• 0
Posted

Den exei thema auto mporeis na valeis 10,20,30

Ego tha ellega na tsekarei to droplist swsta apo to navicat i mesa apo to game mipos exei kanie douple add items

Kallitera svise ola ta items etsi kai allios ta GranDbosses petane polla skoupidia kai vale 10 items p xriazese

Vale 10 items p theleis na petaei sta sigoura me diaforetika category to kathena valta 100% drop Rate kai dokimase ksana

e auto kanw kai egw sto L2Monster mob vazw 4 item Adena Water,fire,wind Mantras vazw category 1 gia adena 2 gia wind mantra 3 gia water mantra 4 gia fire mantra: 

Adena                  [57]           |   Category  [1]  |  Min  :     [1000000]       |     Max :   [2200000]      |  CHANCE  :      [1000000]
Wind Mantra        [5570]       |   Category  [2]  |  Min  :                 [1]       |     Max :               [3]      |  CHANCE  :     [1000000]
Water Mantra      [5572]       |   Category  [3]  |  Min  :                 [1]       |     Max :               [3]      |  CHANCE  :     [1000000]
Fire Mantra         [5574]       |   Category  [4]  |  Min  :                 [1]       |     Max :               [3]      |  CHANCE  :      [1000000]