Jump to content
  • 0

l22expert

Question

gia sas pedia mipos i pos ginete na kano enan pexth px na peksi misi wra mono kai meta aplos na min mpori na logari an den tou epitrepso kai ali wra ginete afto pou zitao prokite gia freya l2j  diladi na bazo na mporesi mono na peksi misi wra kai meta aplos na ton petaksi ekso pos ginete afto elpizo na katalabate ti enoo

Edited by l22expert
Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Ksereis java? dld ama sou milhsw me orous tha katalaveis pws na to kaneis?

distixos oxi alla an me dosis ton kodika kai lei pou prepi na bi to kathena java ksero kai kati allo ta tattoo an den exei shop pos ta briskis oxi ta dyes ta tattoo opos resovle afto enoo.skopos gia to timer einai na mpi kai stin navikat i kano lathos.gia dokimase na milisis gia tou orous isos mporeso kai to kano

Edited by l22expert
Link to comment
Share on other sites

  • 0

gia to prwto dustixos den kserw kai den exei gunei kati tetoio share sto mxc..

twra gia ta tattoo ti akrivos enweis ? kanta anazitisi stin database me to onoma kai des ta ID kai peraseta sto shop 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

gia to prwto dustixos den kserw kai den exei gunei kati tetoio share sto mxc..

twra gia ta tattoo ti akrivos enweis ? kanta anazitisi stin database me to onoma kai des ta ID kai peraseta sto shop 

 

 

to lineage 2 pote den eixe tattoo nomizw.. mono cloaks kai tetoia.. opote vres kati k kanto tattoo (dn ime sigouros gia tn apantisi mou)

exw tattoo shop apla epidi ton exw x7 an ipirxe px recipe i quest na ta paroun na ta ebgaza efxaristo pedia tora meni to timer

Link to comment
Share on other sites

  • 0

να σε ρωτησω κατι πολυ ακυρο...το tatto shop σου κανει για interlude?? 

ne filos gt einai sql kai multisell alla merika tattoo den tha work dioti einai gia freya me xri freya two katalabes hive ive na kseris den mporo na to doso jaba se kano kali timi an thelis logo gia ton kopomou.

on topic tha apantisi kanis pos kano na pezi enas char oso kairo thelo px 1 mina kai molis klisi o minas an den tou balo wra na min mpori na logari

Edited by l22expert
Link to comment
Share on other sites

  • 0

ne filos gt einai sql kai multisell alla merika tattoo den tha work dioti einai gia freya me xri freya two katalabes hive ive na kseris den mporo na to doso jaba se kano kali timi an thelis logo gia ton kopomou.

on topic tha apantisi kanis pos kano na pezi enas char oso kairo thelo px 1 mina kai molis klisi o minas an den tou balo wra na min mpori na logari

lol tha tou pouliseis ena aplo npc ? eleos

 

twra gia auto pou zeitas den exei gunei share edw sto mxc kai eina java code... 

i zeita apo kapoion pou kserei kala apo java na sto ftiaksei. an kai den nomizw tha prepei na plirwseis 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

να σε ρωτησω κατι πολυ ακυρο...το tatto shop σου κανει για interlude?? 

off topic ante tha sto kano doro aplos ipa na sto doso 10 ebro gia ton kopo mou to multishell kaneme pm i se kano ego alla na kseris den tha douleboun ola ta tattoo logo gt o server mou ine freya tora gia interlude den ksero apla na kseris prepi na to perasis to npc xirokinita stin database ego tha sou doso to html ebgala afta ta alla pouxa kai afisa ta tattoo des to pm me link download

 

off topic ektos thematos gia timer gia na min kano alo topic exw freya l2j poune sta config to player online na to kano true diladi an kapios logari na tou lei posi ine online

Edited by l22expert
Link to comment
Share on other sites

  • 0

ευχαριστω L22expert το npc γαμαει ειλικρινα..επειδη δεν ειναι freya ο σερβερ μου δεν δουλευαν μερικα tattoο αλλα το εκανα...Ευχαριστω και παλι 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...