Jump to content

[BOT][iG] - e-Global


khadia

Recommended Posts

Re min koroidevete ton demona, kserete poso diskolo einai na klepseis ena antibot system kai na to xrisimopoieiseis?

 

Exo plirofories oti to exei edo kai 2 xronia sta xeria tou kai meta apo iperanthropes prospathies katafere na to xrisimopoieisei, giafto afiste ton na to xarei ligo mi tou to xalate.........

 

Demona kouragio re noobopapaditsa......tha sou doso ego POLLA bots se ligo kairo..otan vro xrono tha arxiso to disasm.........idi exo kanei merge oti alages iparxoun stin palia kai tin kainourgia ekdosi kai etoimazomai gia release..............

 

re einai aplo

frienz network

to idio antibot me ton filo mas

 

OMG +3 LOL se pidane kai den exeis xrono?

 

khadia ta kala pragmata ta dinoume o enas stous allous. oloi to antibot to peirame apo ton Hint oute eipa pws to eftia3a egw oute tipota. ase pou to friends network an prose3eis exei logo tis eglobal ^_^

Link to comment
Share on other sites

Re min koroidevete ton demona, kserete poso diskolo einai na klepseis ena antibot system kai na to xrisimopoieiseis?

 

Exo plirofories oti to exei edo kai 2 xronia sta xeria tou kai meta apo iperanthropes prospathies katafere na to xrisimopoieisei, giafto afiste ton na to xarei ligo mi tou to xalate.........

 

Demona kouragio re noobopapaditsa......tha sou doso ego POLLA bots se ligo kairo..otan vro xrono tha arxiso to disasm.........idi exo kanei merge oti alages iparxoun stin palia kai tin kainourgia ekdosi kai etoimazomai gia release..............

 

re einai aplo

frienz network

to idio antibot me ton filo mas

 

OMG +3 LOL se pidane kai den exeis xrono?

 

khadia ta kala pragmata ta dinoume o enas stous allous. oloi to antibot to peirame apo ton Hint oute eipa pws to eftia3a egw oute tipota. ase pou to friends network an prose3eis exei logo tis eglobal ^_^

 

Gia na katalavoume tora ...to problima itan ta bots toso kairo ??? (apo c2 k c3 posi kameni xasane tous chars tous afto den se sigkinise ka8olou ????)

To oti xasame olklira wh stin arxi tou server (c4) den leo apo pious (boulgarous), ixes kani k Gm tote kai kala malon gia na exis ta kone opos ekanes k me ton sloveno kai ton ediokses k afton opos k tous voulgarous (giati arage,den mas ipes pote giati figan oloi aftoi )...ola afta ta testaris se emas pou pezoume k lionoume ka8imerina ite me 1 char ite me 10 chars.Oso gia ta walker pes oti vriskoume ligo parigoria se ola afta pou xasame kai se afta pou pote isos na min ta apoktisoume an den pezoume 24ro .

An nomizis oti me to anti-bot so8ike o server,e ti na po ,tote so8ike !!

Link to comment
Share on other sites

otan kataferete kati stin zwi sas tote 8a apoktisete dikaioma na mou klasete ta @@ ws tote oute na mou klasete ta @@ den eiste ikanoi.

 

o dex dikos mou einai o server :) an se xalaei sta @@ mou

 

nomizis oti osoi sikonoun server einai ikanoi na tous diaxiristoun ?

 

exw prosbasi se 20 server pou diaxirizome  an sou pw se pious 8a baras to kefali sou kato

me ton enan i ton alo tropo se diko mou server pezis parto xampari

akomi kai o mmorpg.com.ar dikos mou einai.

 

stfu

Link to comment
Share on other sites

otan kataferete kati stin zwi sas tote 8a apoktisete dikaioma na mou klasete ta @@ ws tote oute na mou klasete ta @@ den eiste ikanoi.

 

o dex dikos mou einai o server :) an se xalaei sta @@ mou

 

nomizis oti osoi sikonoun server einai ikanoi na tous diaxiristoun ?

 

exw prosbasi se 20 server pou diaxirizome  an sou pw se pious 8a baras to kefali sou kato

me ton enan i ton alo tropo se diko mou server pezis parto xampari

akomi kai o mmorpg.com.ar dikos mou einai.

 

stfu

 

Ti egine nevrekia ???

Me liga logia 8a sou po ...den eimai 15 alla 29 kai exo kataferi pola (den eimai anagkasmenos na sou an k ir8es sto NET mou)

Oso gia to ti kanis se alous server emena kai tous ipolipous pou pezoun EGLOBAL den nomizo na tous niazi k poli ,so as ta stfu afta den pernane se mena :/ sizitisi pistevo oti kanoume an mporis na to pis

Ti nomizis oti ego k oloi aloi xari se kanoume k pezoume ,enoite oti pistevoume oti kanis kali doulia gia afto sinexizoume k pezoume ston server alios 8a ixame kani /Del

Apla sou ipa oti px otan kanis kati kalo ston serve vgenis k to les otan ginete kati kako ston server ???

Link to comment
Share on other sites

ntaksei ti na leme edw blepw to pernoume polu patriotika to 8ema ele0s dil... k oso gia to ti katafernoume stin zwh mas einai allo 8ema demonas... k den mas ksereis olous gia na to les auto mporei na exoume kataferei polla perisotera stin zwh mas apo sena..  oso gia to antibot pou toso polu penebese to skeftese oti auto mporei na bgei k enantion sou? pisteueis oti gia polu kairo 8a pezoune atoma se server x2,3,4,5 ? an nai tote ti na sou pw eisai la8os... oloi pia kinigane server x30+ k oxi x2,3 na trone olh tin wra tous sto xp... k sto spoil... allazoun ta pragmata parteto xampari...... k ola auta filika mias k psilognorizomaste k apo allou egw den exw tip me ton server sou oute me sena alla 8a htan kalutero na min prosbaloume tous allous k apla na akoume tin gmomh olon :) ....

Link to comment
Share on other sites

otan kataferete kati stin zwi sas tote 8a apoktisete dikaioma na mou klasete ta @@ ws tote oute na mou klasete ta @@ den eiste ikanoi.

 

o dex dikos mou einai o server :) an se xalaei sta @@ mou

 

nomizis oti osoi sikonoun server einai ikanoi na tous diaxiristoun ?

 

exw prosbasi se 20 server pou diaxirizome  an sou pw se pious 8a baras to kefali sou kato

me ton enan i ton alo tropo se diko mou server pezis parto xampari

akomi kai o mmorpg.com.ar dikos mou einai.

 

stfu

nai swsta ola afta. ala akou ligo katarxeis to pou ebales to antibot system kala ekanes ofc afti einai i douleia sou. alla

1on den iparxei kamia diafora sto lag einai 1 :40 ta mlksmena kimoude kai kala.. ;p kai gamiete

2ron 8a eprepe na to kaneis stin arxi tou server oxi oloi na exoune kanei sub tora kai na mas to pezoune kai emeis na paleboume me to lag gia lvl . telos no spam kala les boss .

 

Link to comment
Share on other sites

@demonas:

 

kserw poli kala ti tha pei server, kai genikotera diaxeirisths... den einai oraio na sou xalane afto pou me toso kopo ekanes na ftiakseis. O kathe admin einai ipefthinos na krinei ti einai kalo k ti kako gia ton server tou eite afto einai l2 server eite kati allo. Entaksei prepei se afto to simeio na paradexteis oti exeis ena mikro elatoma, briskeis programata kai diafora alla, kai meta les koitakste ti brika, k ti ekana... k merikes fores zitas kai $$ (milaw gia gnosto server)..

Ena allo elatoma sou einai oti upotimas tous allous sinexeia. (des parapanw posts) Giati arage?

Stin prokimeni periptosi,opos ekanes k esi kopo gia na stiseis ton server sou,etsi ekana k egw gia na stisw afto to site. Tha peis entaksei ena smf ebales k eisai ok. Ematha k akousa, pos paliotera balthikes na katebaseis to maxbastards se epoxes phpbb. Afto giati to ekanes? Egw prospathisa pote na sou kanw kati ston server sou? Den asxolithika pote k oute prokeite. An itan sto xeri mou na kanw delete tin database sou den tha to ekana, giati kserw poso kopo ekanes.

To antibot to estises,entaksei, alla giati tsitoneis edw tous pantes? Afto den borw na katalabw.

 

Filika panta, an kai den kserw pia einai i stasi sou pros emena ...

Link to comment
Share on other sites

Re min koroidevete ton demona, kserete poso diskolo einai na klepseis ena antibot system kai na to xrisimopoieiseis?

 

Exo plirofories oti to exei edo kai 2 xronia sta xeria tou kai meta apo iperanthropes prospathies katafere na to xrisimopoieisei, giafto afiste ton na to xarei ligo mi tou to xalate.........

 

Demona kouragio re noobopapaditsa......tha sou doso ego POLLA bots se ligo kairo..otan vro xrono tha arxiso to disasm.........idi exo kanei merge oti alages iparxoun stin palia kai tin kainourgia ekdosi kai etoimazomai gia release..............

 

re einai aplo

frienz network

to idio antibot me ton filo mas

 

OMG +3 LOL se pidane kai den exeis xrono?

 

khadia ta kala pragmata ta dinoume o enas stous allous. oloi to antibot to peirame apo ton Hint oute eipa pws to eftia3a egw oute tipota. ase pou to friends network an prose3eis exei logo tis eglobal ^_^

 

1. Den exo xrono gt se antithesi me esena doulevo ksereis.........

2. Kane tis mlkes pou kaneis alla toulaxiston mi vgeneis sta forums na mas tin peis kiolas

3. Atoma san esena den kanoun gia admins file.......

4. To maxbastards den einai meros na epidiknieis ta katorthomata sou os admin

5. Tin xilopita tha tin fas einai siguro....se poso kairo den ksero........

 

Ama thes na matheis pos prepei na feretai enas admin rota ton static apo to thegame, mporei na min exei kataferei spoudaia pragmata alla toulaxiston se themata simperiforas einai apsogos.

 

Kai gia na gino pio sigekrimenos, enas (to ligotero) elaxista apodextos admin den  kseftilizei pextes tou server tou oi opoioi den exoun kanei apolitos tpt gia na gelasei aftos kai oi filoi tou.......

Alla ksexasa...o serve einai DIKOS SOU!!!!!

 

Mia zoi NOOB eisouna kai NOOB tha meineis.....

 

Filika panta ;)

 

Sorry gia to post mou einai ligo asxeto me to forum, den prokeitai na mpo ston kopo na ksanakano post (eidika gia na apantiso sto demona) ektos an vro kati simantiko.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@XSKATA

 

esu mporei twra na doulebeis egw omws doulebo polla xronia prin apo esena kai exw ftasi se simio na exw 10 atoma prosopiko pou ta plirono ka8e mina.

 

esu 3ekinises auti tin parodia prosbalontas me egw oute se 3erw oute me endiaferis san prosopikotita.

 

To an kanw san admin i oxi esu eisai o teleutaios pou mporeis na to krinis.

Ti prosopiki douleia kai ti parakalia stin forthnet kai stin eglobal exw ri3i gia na gini autos o server esu oute ston upno sou den 8a ta fantastis.

 

Egw oudepote eipa pws "egrapsa kwdika" kai dimiourgisa antibot server.

Egw eipa pws "ebala" antibot server opws ton idio antibot server ebala kai stous upolipous server pou diaxirizome, giauto oloi 3afnika ebalan antibot.

 

To antibot to ekane o Hint pou eftia3e to hlapex.

 

twra an esu perniese gia magas katse kai spasto.

as min einai oi rwsoi pou sas spagane ta proigoumena antibots kai 8a sou elega eseis ti kanate.

 

o enas "oxi ala3e ip"

o alos "oxi ala3e port"

ma eiste toso ili8ioi pou den 3erete na kanete ena netstat na deite pou sto diaolo kanete connect kai ka8este kai kanete decrypt to l2.ini

ade kante kamia sboura crackers tis simforas.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock