Jump to content

Keylogger Gia Net Cafes Klp... By DaRe


DaRe

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Dn mporesa na mpo polu kairo...

Loipon einai aplo.. Se osous vgazei aaaaaaaaa kai 111111111 kai parallila alles energies tous tis vgazei kanonika tote simainei pos o server p paizoune exei anti-keylogger.. epeidi to sugkekrimeno keylogger einai arketa gnosto oi perissoteroi "kaloi" servers to exoune vrei kai den leitourgei.. an thelete kati allo peite mou..

 

Geia sou file, k emena to idio m vgazi se mia dokimi p ekana (aaaaaa111) paizw ston L2pride (Gracia pt2) ime sigouros pos exi anti-keylogger,alla mipos 3eris kapio allo (undetected*) keylogger me to opio tha mporesw na dw to account kai to pass??? Eyxaristw prokatavolika kai sigxaritiria gia to post sou :D an 8elisis tpt to mail m ine  nikos.nks19@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Geia sou file, k emena to idio m vgazi se mia dokimi p ekana (aaaaaa111) paizw ston L2pride (Gracia pt2) ime sigouros pos exi anti-keylogger,alla mipos 3eris kapio allo (undetected*) keylogger me to opio tha mporesw na dw to account kai to pass??? Eyxaristw prokatavolika kai sigxaritiria gia to post sou Cheesy an 8elisis tpt to mail m ine  nikos.nks19@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Geia sou file, k emena to idio m vgazi se mia dokimi p ekana (aaaaaa111) paizw ston L2pride (Gracia pt2) ime sigouros pos exi anti-keylogger,alla mipos 3eris kapio allo (undetected*) keylogger me to opio tha mporesw na dw to account kai to pass??? Eyxaristw prokatavolika kai sigxaritiria gia to post sou Cheesy an 8elisis tpt to mail m ine  nikos.nks19@yahoo.com

 

exeis 2 posts ta opoia kai ekanes me ena double post sto idio topic to opoio einai kai kai PROPERSINO... omfg

 

kane edit min kaneis double post

kai otan vlepeis ena polu palio topic min kaneis reply apla diavase to lol

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

file to programa itan kalo an dn eixe k virus .... :S

 

to Windows Defender Vrike t virus k m dixnei k leptomeries..

 

Κατηγορία:

Λογισμικό εποπτείας

 

Περιγραφή:

Αυτό το πρόγραμμα εποπτεύει τις πληροφορίες χρήστη.

 

Συμβουλή:

Άμεση κατάργηση αυτού του λογισμικού.

 

Πόροι:

containerfile:

C:\Users\ReBo\Downloads\spfkl4-setup-03.exe

 

file:

C:\Users\ReBo\Downloads\spfkl4-setup-03.exe->(nsis-instdata)

 

process:

pid:3576

 

Ayto m elege opote t gia emena einai axristo...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now



×
×
  • Create New...