[Help][Greek SUbtitles]

UnSponsored

I downloaded a movie with greek subs but when i watch the movie the subs appears like this : Óõã÷ñïíéóìüò Õðïôßôëùí .

I had the same problem years ago and i had done something with fonts etc,but now i cant remember...

Can someone tell me what i have to do?:D

maybe you don't download the correct subs..

for example if you download xViD movie you need VLC media player or something who support xViD movies..

For me the best way is B.S. player and this player download auto subs and you have a lot of subs to choose!

maybe you don't download the correct subs..

for example if you download xViD movie you need VLC media player or something who support xViD movies..

For me the best way is B.S. player and this player download auto subs and you have a lot of subs to choose!

ye i know,i downlaoded them by using BS player but it needs something else..like greek font or?

I downloaded a movie with greek subs but when i watch the movie the subs appears like this : Óõã÷ñïíéóìüò Õðïôßôëùí .

I had the same problem years ago and i had done something with fonts etc,but now i cant remember...

Can someone tell me what i have to do?:D

one friend had the same.. Re-install the bsplayer or check the language of your pc

ye i know,i downlaoded them by using BS player but it needs something else..like greek font or?

or check if you have primary and secondary subs and remove secondary cauz some times download 2 subs and stuck..

[gr] h apla katevase upotitlous subs4free.com kai valtous manually [gr]

afto pou molis eipes einai malakia...;)

one friend had the same.. Re-install the bsplayer or check the language of your pc

ok..:D

a alhtheia, gt panta auto kanw kai dn exw pote provlhma me mdc, sorry pou htan beepia

ti sorry re..:D

APla s lew,,den exe sxesh apo pou 8a ta katevaseis..gt etsi kai alios to BS player apo sites ta katevazei kai afto...;)

ti sorry re..:D

APla s lew,,den exe sxesh apo pou 8a ta katevaseis..gt etsi kai alios to BS player apo sites ta katevazei kai afto...;)

ye apla to bs exei kapoia sigkekrimena sites gia subs alla opws k na exei kalitera apo bs an k tis perissoteres fores p.x. stin seira skins sto season 2 dn vrika ute se ena episodio subs :P k sto season 6 sto ena episodio egrafe ta subs prin milisune..

ekei apla to kaneis manual :P (mporeis kapws na to rithmiseis apo oso mu exun pei alla dn to kserw pws)

ye apla to bs exei kapoia sigkekrimena sites gia subs alla opws k na exei kalitera apo bs an k tis perissoteres fores p.x. stin seira skins sto season 2 dn vrika ute se ena episodio subs :P k sto season 6 sto ena episodio egrafe ta subs prin milisune..

ekei apla to kaneis manual :P (mporeis kapws na to rithmiseis apo oso mu exun pei alla dn to kserw pws)

re egw edn exw tetio provlima..apla mou vgazei malakies..3erw ti fteei alla den 3erw pws na to ftia3w.to eixa 3anaftia34ei polu palia alla ekana format kai gami8ike...Kati me to font fteei pou den diavazei sta ellinika...3erei kaneis ?

re egw edn exw tetio provlima..apla mou vgazei -beep-ies..3erw ti fteei alla den 3erw pws na to ftia3w.to eixa 3anaftia34ei polu palia alla ekana format kai gami8ike...Kati me to font fteei pou den diavazei sta ellinika...3erei kaneis ?

ΚΜPlayer εγώ χρησιμοποιώ. Είχα συναντήσει τέτοιο πρόβλημα στο σχολείο, όταν είχα πάει να φτιάξω μια ταινία και γινόταν το ίδιο ακριβώς στο VLC.

Με το ΚΜΡ έπαιζε νορμάλ όμως.

ΚΜPlayer εγώ χρησιμοποιώ. Είχα συναντήσει τέτοιο πρόβλημα στο σχολείο, όταν είχα πάει να φτιάξω μια ταινία και γινόταν το ίδιο ακριβώς στο VLC.

Με το ΚΜΡ έπαιζε νορμάλ όμως.

ok 8a to testarw...:D

[gr] exete kanei oti pio aplo uparxei ston kosmo tous subtitles poluploko, katevase to media player classic katevase tous upotitlous seire tous sthn tainia kai telos ti

bs players kai xazomares mwre [gr]