Jump to content

Recommended Posts

Posted

Καλησπερα θελω να παρω ενα σερβερ να τον φτιαξω λιγο (add codes + Armors - Weapons - Npc's )

και να τον κανω online για εμενα και τους 25 φιλους μου ( απο facebook και σχολη ).

Μετα απο 2-3 μερες αφου εκανα install τ παντα κ το eclipse εψαχνα ενα σερβερ με source

αρκετα καλο για Mid-rate - to high rate server. Κατεληξα στο pack του FelonBig ...

 

http://www.4shared.com/file/Fyo-kNJT/Equal_Server_By_FelonBIG.html

 

το οποιο εχει και το source!.

 

Αφου το επεξεργαστηκα και εβαλα τα παντα μεσα πηγα να το κανω online αλλα το προβλημα ειναι οτι

δεν γινετε να συνδεθεις οταν βαλεις την external IP στο config. Οταν βαζω του localhost ολα καλα ακομη

και του LAN. Μολις βαλω την NO-IP μου ή ακομη και την κανονικη ΙP μου 84.184.ΧΧΧ.ΧΧΧ δεν μπορω

ουτε εγω να συνδεθω απο το pc μου...

 

Παρακαλω πολυ οποιος μπορει να με βοηθησει.

 

ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ:

*Εψαξα σε ολα τα forum για help δεν βρηκα τιποτα...

*Τα port στο Router δεν τ κοιταω καν γιατι πριν 30 μερες ειχα σηκωσει και l2j server και ηταν online. ( τωρα δεν ξερω αν για l2equal ειναι αλλα ports )

*Το L2.INI εβαλα την external

*Εκλεισα firewall και οχι δεν εχω anti-virus

 

Σας παρακαλω οσοι μπορειτε να βοηθησετε θα το εκτιμουσα, ευχαριστω παρα πολυ !! σας εδωσα και το pack 4shared πανω !!

Περιμενω απαντησεις..

 

Γιαννης!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...

Important Information

This community uses essential cookies to function properly. Non-essential cookies and third-party services are used only with your consent. Read our Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..