[Request Help] About shop

eglhmatias

Question

Kalhspera gia allh mia fora paidia....To problima m auth tn fora einai to e3is...Ena melos tou mxc me voithise sto na perasw ta L2 gold stn server m...otan ta perasa kai ta evala sto shop vgeika ola swsta...ektos apo to Bow Of Halisha....Otan pataga na to agorasw to eperna kanonika alla to provlima htan oti to eikonidio sto shop dn htan tou Halisha..alla enos akurou Dye....

To multisell dn exei provlima gt otan petaw na to agorasw pernw kanonika to Hali...alla to eikonidio einai oti nane :P

Oriste mia pic...

http://imageshack.us/photo/my-images/405/probpf.png/

6 answers to this question

Re file to halisha exei swsto icon....To provlima einai oti to icon tou sto shop einai akyro....Dldh an to exeis sto inventory sou fenete kanonika...otan to evala sto multisell kai anoi3a to shop to icon allazei....Fenete allagmeno dldh mono sto shop...Oxi genika sto game!!

tote checkare to adikimeno mesa apo to multisell analoga me to poio code h programa exeis xrisimopoihsei apo edw mesa to ikonidio tou antikhmenou pou 8a poulas einai se diaforetiko simeio (anaferete ennow) kalutera rwta apeu8eias auton pou eftia3e to code...