Jump to content

Recommended Posts

Posted

paidia pos alazw to name tou server mou otan kanoune i players Log In .... Px (Bartz.) Egw na 8elw na ton balo allo name ... Mporite na me HElparete ? Tnx !

Posted

omg k 8 lol

5 fores se 1 ebdomada exo apantisei to idio erwtima k akoma na ma8ete na xrisimopihte to search

anyway akou

8a katebaseis gia L2 FileEdit 6.5 (ean einai gia interlude) k 8a anoi3eis to servername-e mesa apo ton fakelo system. molis to anoi3eis 8a sou bgei mia megali lista me onomata prwto prwto to onoma Bartz sbistw k kanto oti 8eleis. Molis to ftia3eis pata save and decrypt k apo8ikeuse to se Version 413 k eisai etoimos

kati teleutaio ean dn doseis to system p molis eftia3es to servername-e sou allous players alla mpainoum me host to onoma 8a paraminei bartz

Posted

paidia pos alazw to name tou server mou otan kanoune i players Log In .... Px (Bartz.) Egw na 8elw na ton balo allo name ... Mporite na me HElparete ? Tnx !

Topic Locked! User Warned for first time ( from me ) ! Prosexe pou postareis !! IMARTON!! Exploits ????

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock