Jump to content
  • 0

l2emu help gia ta quest


xaris66

Question

prospato na ritmiso ena l2emu pack kai exo provlima me ta quest diladi den mporeis na paris quest apo ta npc san na einai apenergopoihmena ,yparxei kamia rytmisi sta config i stin sql ase poy ta exo kanei ola execute alla leo mpas?kai deytero exo 3 pc sto ena poy trexi o server mpainis kanonika sto game sta alla 2 grafis user kai pass kai pagoto kolai ekei den proxorai ola exoyn ti idio ini kai host.

kamia voitia paidia.

saw eyxaristo.

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

[code][code] prospatho na ritmiso ena l2emu pack kai exo provlima me ta quest diladi den mporeis na paris quest apo ta npc san na einai apenergopoihmena ,yparxei kamia rytmisi sta config i stin sql ase poy ta exo kanei ola execute alla leo mpas?   

1on gia dei3e mas mia photo pou sou grafoune ta npc , mipws sou grafoun kati blakies me criteria ?

 

 

 kai deytero exo 3 pc sto ena poy trexi o server mpainis kanonika sto game sta alla 2 grafis user kai pass kai pagoto kolai ekei den proxorai ola exoyn ti idio ini kai host.
kamia voitia paidia.
sas eyxaristo. 

2on kati ypopsiazomai oti fteei to pack  sou , kati paromio eixa pathei kai egw palia me ena  emu pack ,

empena sto game kai meta apo  4 lepta mas petage olous :/[/code][/code]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...