Jump to content
  • 0

Gia kitaxte to afto ligo re pedia

Question

Posted

Gia sas epidi dn exo xrono eida kapou oti kapios ixe kani ta glows tou l2 gold 8a ithela na m dosete to link.Episis 8elo oti env exete (gia custom colors )giati dn exo xrono na ftiaxo monos m

8a sas zitaga ke aura flare ke gia ta mobs weapons ala afto to bika idi

monos m.An kanis 3ereipos mporo na balo sto halishas hero glow as m pi i akomi kalitera na m stilei ena link

ps afto to link tou killer007 gia to halishas p an to kanis + 7 ine me hero glow dn douleuei.

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

http://rapidshare.com/files/111571391/Env.int.html <----- ayto exei colours mexri to +100 mazi kai dynasty colours!dld ta colours twn dynasty!

------------

http://rapidshare.com/files/111571672/env.int.html <---- kai ayto allo...to eftia3a egw!!!...Sthn tixi bebaia gt twra den mporw na to kanw edit!!!8a vreis mprosta ena prob me ayto...me to xrwma twn hero allazoune kai ta hero xrwma alla oti xrwma sinantas apo oplo ginete kai to hero den 3erw gt!! alla exei wraia xrwmata...elpizw na se voh8isa...kai bebaia 8a sou steiloun kai oi alloi ta dika tous :P

• 0
Posted

Gia sas epidi dn exo xrono eida kapou oti kapios ixe kani ta glows tou l2 gold 8a ithela na m dosete to link.Episis 8elo oti env exete (gia custom colors )giati dn exo xrono na ftiaxo monos m

8a sas zitaga ke aura flare ke gia ta mobs weapons ala afto to bika idi

monos m.An kanis 3ereipos mporo na balo sto halishas hero glow as m pi i akomi kalitera na m stilei ena link

ps afto to link tou killer007 gia to halishas p an to kanis + 7 ine me hero glow dn douleuei.

ama 8es ta glows tou gold einai poli aplo...mesa sto patch tou gold 8a vreis ena arxeio env.int perneis ayto kai to vazeis sto system sou!
  • 0
Posted

Topic date « on: April 29, 2008, 09:30:09 PM » ...

gamas file oraia karta

Min postaris se palia topics ....

~Locked

p.s: Wreo unding -1.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...