Jump to content
  • 0

{HELP}Koita3te

Question

Posted

Geia sas.. exw enan IL server.. pira ena patch apo allon server epidei leei.. Welcome L2 kai to onoma tou server ! (to leei me prasina grammata stin o8oni.. panw.. ) pws ginete na to alla3w egw auto ??

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

epsa3a olo to systemmsg-e dn vrika kati :(

Edit : to allazw mesa apo to systemmsg-e alla allazei mono katw.. sto message window..

ekei panw Welcome L2 kai to name .. dn to allazei :(

• 0
Posted

pou panw file pou akrivos enweis me to pou mpeneis sto l2

panw apo to chat ? ean nai anoikse to

SystemMsg-e.dat

kai vres auto

34	1	Welcome To The World OF L2 ***.	0	40	FF	0	FF			2	0	3	1	0	Welcome to L2 ***	none

• 0
Posted

ty filos dn kserw pws na se euxaristisw ty ty ty ty  8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) :) :) :D :D :D :D :D

• 0
Posted

ty filos dn kserw pws na se euxaristisw ty ty ty ty  8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) :) :) :D :D :D :D :D

Np zeita na sto lock

• 0
Posted

pou panw file pou akrivos enweis me to pou mpeneis sto l2

panw apo to chat ? ean nai anoikse to

SystemMsg-e.dat

kai vres auto

34	1	Welcome To The World OF L2 ***.	0	40	FF	0	FF			2	0	3	1	0	Welcome to L2 ***	none

kai ego afto den ton ipa na open?
  • 0
Posted

dn h3era se pia seira einai... auto sou zitousa.. to eixa alla3ei alla meta leei kai auto

34 1 Welcome To The World OF L2 ***. 0 40 FF 0 FF 2 0 3 1 0 Welcome to L2 *** none

auto p exw me RED i8ela.. ;) kala tespa ..

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock