Jump to content
  • 0

paidia voi8eia epigontos! please! online problem!

Question

Posted

opos eipa kai ston titlo exw enan online problem! exw sto pc m eixa Asyrmato flasaki kai epiana nternet apo to modem mas.. kai o server m itan mia xara anoixtos! simera agorasa  kalodia LAN kai ebgala ton asyrmato kai bgazei ton server m offline! ( dld sto topzone to dixnei offline kai dn gnte na mpei kaneis!) 3ana anoi3a ta port mpas kai eine apo ayto! ekana rr to modem kai o pc m.. alla tipota! paidia please HELP!!!

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

mipws exeis alaksei ip?an nai allakse ta configs

file to ip ala3e.. alla exw no-ip! to programa p kalivei tin ip s oses fores kai an ala3ei! me ena host/name p vazeis esy

• 0
Posted

Ta ports de ftene apo ti stigmi pou pige on-line me to wirl.

Twra auto pou stin ousia alaxe kanontas auti tin alagi einai to ip pou sou edwse to rooter sou sto pc....

Diladi me to wirl eixes mia ip apo to rooter px 127.0.0.2 vazontas to lan o rooter sou edose mia new ip px 127.0.0.3

Logika ekei einai to provlima...auto pou mporeis na kaneis einai na sinde8eis sto rooter sou na deis ti ip eixe to pc sou otan itan wirl, na to simiwseis kapou, meta na to alaxeis kai na pas na valeis to ip pou eixes wirl sto lan ip pleon....logika etsi 8a lei8ei to provlima sou...