Jump to content
  • 0

Gia sas..ime o Mexis15 ke 8elo na rotiso kati;)

Question

Posted

8elo na anikso enan server ...i moni aporia p exo ine i eksis:::

Iparxi tropos na meni o server open akoma ke me to pc m klisto (p ine to project)

i kapio programa na ine toulaxiston se anamoni (exo ena super pc) ala tora dn m briskonte ta $$ gia na plirono reumata ke mlks an kserete tpt kante post (parakalo oxi asketa comments)

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

8elo na anikso enan server ...i moni aporia p exo ine i eksis:::

Iparxi tropos na meni o server open akoma ke me to pc m klisto (p ine to project)

i kapio programa na ine toulaxiston se anamoni (exo ena super pc) ala tora dn m briskonte ta $$ gia na plirono reumata ke mlks an kserete tpt kante post (parakalo oxi asketa comments)

Με τίποτα....

Αν είναι κλειστό το PC, δε γίνεται να δουλεύει ο Server.

• 0
Posted

i mporeis apla na noikiaseis ena dedicate mixanima pou tha einai sinexeia anoixto... ne men plirwneis kathe mina ena poso (p.x 60-70eurw ) alla oute tha exeis thema me to reuma , oute tha fobasai ious kai mal... kaliteri prostasia...kaliteres taxitites... kai tha mporeis na kaneis oti theleis sto pc s kai na katebazeis tainies kai ta panta xwris na kolas tous paixtes kai tetoia :P i dikia m gnwmi panta. :)