Jump to content
  • 0

[Request] Animation Edit gia Kamael

Question

Posted

[move]Hey buddies,xriazomai tin voi8eia sas.[/move]

8elw na kanw edit kapoia armors,weapons k genika ta animations gia kamael client (aggliko).Exw dei kapoia sxetika posts opws auto tou starletgti alla dokimasa kai den eixa apotelesmata.Pisteuw oti ftaine ta programmata pou katevasa giati mallon den 8a einai sumvata me to client.

8a i8ela,loipon, na mou proteinete kapoia software pou mporw na xrisimopoihsw gia na kanw to edit kai an ginotan na mou dinate kapoies "sinoptikes" plirofories( :P) gia to pws 8a mporesw na kanw to edit.

[move]Loipon,perimenw tis apantiseis sas!!! :D[/move]

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Xwris na spammarw ... apo oti kserw den yparxoun akoma symbata Guides gia na editareis Animations/Systextures .... gt k egw prospa8isa na editarw weapons CT1 k tr*w cr!tical me to UnrealEngine2 Editor

• 0
Posted

Ontws!!Ki egw dokimasa na kanw edit ta CT1 Weapons edit kai den ta katafera giati efaga critical.Mipws 3ereis an mporw na kanw edit kapoia .utx File apo paliotero client(c4 gia paradeigma) kai na to valw sto Kamael Client??'H les na crasharei to client??

• 0
Posted

den nomizw na doulepsei .. dokimaseto kai pes mas :) gt 8a 8elei tou Kamael to LineageWeapons.utx ... ean eime swstos

• 0
Posted

Ma pisteuw pws ginetai.Alliws pws kapoioi mporoun na valoun Kamael items se interlude client.E,den mporei na min ginetai kai to antistrofo.An upirxe tropos na kanw ta Kamael Items sumvata me interlude clients tote 8a mporousa pitseu na ta kanw edit kai na ta valw sto kamael san interlude items,alla to kako einai oti eimai newbie :P :D . An 3erei kapoios as mou pei plz... Thnx GeRi!!! :D