twisterx Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 paidia 8elw ligo help me afto to pack...! prospa8w na perasw npc opos gmshop kai to navicat dn dexetai tpt... to idio ginetai otan pernaw weapons....! ligo help :)
0 'Baggos' Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 paidia 8elw ligo help me afto to pack...! prospa8w na perasw npc opos gmshop kai to navicat dn dexetai tpt... to idio ginetai otan pernaw weapons....! ligo help :) Επειδή προσπαθείς μάλλον να τα περάσεις σαν 'custom_npc' κάνε edit το αρχείο .sql και άλλαξε το.
0 twisterx Posted August 30, 2011 Author Posted August 30, 2011 oxi to sql einai Insert into 'npc' values blah blah.....
0 'Baggos' Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 oxi to sql einai Insert into 'npc' values blah blah..... Τσέκαρε τα ID τότε, ίσως υπάρχουν.
0 vl4d Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 oxi to ka8e pack exi dia8oretika sql idika ta npc prepi na paris ena apo acis kai na prostetis afta pou 8es ap to alo ;)
Question
twisterx
paidia 8elw ligo help me afto to pack...! prospa8w na perasw npc opos gmshop kai to navicat dn dexetai tpt... to idio ginetai otan pernaw weapons....! ligo help :)
4 answers to this question
Recommended Posts