Jump to content
  • 0

[Request][GR]Xriazomai apigontoss!!

Question

Posted

Gia sas pedes...xriazomai epigontossssss ena kalo pack..3erw oti den eine eukolo na vrw kalo pack free alla opios bori sas parakalw as m dwsete h apo edw h meso PM h me msn:stamatis_tino@hotmail.com.Thanks guys opios bori as helparei!

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

ena pack gia na kratisei toso poly kairo na sto pw kai etsi twra poia prepei na  einai full fix allios den mporeis giati tha tre3eis me ta bug...

• 0
Posted

3ereis polla pack pou na einai full fix? mporw na sou po kanena. ola exoun kapoio problima kai den to blepeis mexri na to brei kapoios mesa sto game..

Full fix ennow na einai fixarismena ta bug kai na perimenei  to epomeno bug na to fixari..

oti den uparxei pack full fix einai 100% sigouro..

den tha sou dosei kaneis tsampa sto eipa kai apli file mou

twra poia oti douleia ginete tin plhroneis o tsampa  pethane mazi kai i malakes...

• 0
Posted

Full fix ennow na einai fixarismena ta bug kai na perimenei  to epomeno bug na to fixari..

oti den uparxei pack full fix einai 100% sigouro..

den tha sou dosei kaneis tsampa sto eipa kai apli file mou

twra poia oti douleia ginete tin plhroneis o tsampa  pethane mazi kai i malakes...

+1

gt dn prospa8is na ftia3eis ena pack monos sou?  an katsis kai asxoli8eis me auto dn einai diskolo...