Jump to content

Yparxei?!?!?!


Recommended Posts

Telika yparxei kanena system pou na douleuei gia kamael?Gt to diko mou to system pou exo me to Ct1 loader den douleuei moy lei kati gia hacker programm oti douleuei kai na to kleiso kai kati tetoia eno den exo tipota anoixto .....

An exei kapoios system gia kamael pou na douleuei as mou dosei ena link na to katevaso.

Link to comment
Share on other sites

Search ekana kai panta kano allios tha eixa pano apo 200 post tora.Epsaksa alla den douleuei tipota.Kapoio link mipos mporeis na mou doseis me oti pisteueies esy pio sosto mpas kai den to exo dokimasei?Bypass einai na douleuoun diladi ola ta programmata ston server ? diladi hlapex phx .....An nai den exei noima na energopoiithei kati tetoio.

Link to comment
Share on other sites

Search ekana kai panta kano allios tha eixa pano apo 200 post tora.Epsaksa alla den douleuei tipota.Kapoio link mipos mporeis na mou doseis me oti pisteueies esy pio sosto mpas kai den to exo dokimasei?Bypass einai na douleuoun diladi ola ta programmata ston server ? diladi hlapex phx .....An nai den exei noima na energopoiithei kati tetoio.

 

k o tsigkos p dn exei 200 posts to eide?pws dn mporeses esu? kalutero search thn allh fora ;)

 

topic locked

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...