Jump to content
  • 0

HELP PAIDIA


Durex99

Question

Recommended Posts

  • 0

Καταρχάς τι pack έχεις? Aν έχεις l2jserver pack τότε βεβαιώσου οτι έχεις δώσει στον ευατό σου accesslevel=127 για να έχεις admin πρόσβαση.Επειτα κοίταξε στα configs, νομίζω κάπου έχει επιλογή να πετάς ή όχι items κάτω καθώς και για το αν μπορείς ή όχι να κάνεις trade.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Καταρχάς τι pack έχεις? Aν έχεις l2jserver pack τότε βεβαιώσου οτι έχεις δώσει στον ευατό σου accesslevel=127 για να έχεις admin πρόσβαση.Επειτα κοίταξε στα configs, νομίζω κάπου έχει επιλογή να πετάς ή όχι items κάτω καθώς και για το αν μπορείς ή όχι να κάνεις trade.

emena ein me 999 accecs itan me ena alla to alaksa.. exw l2j frozen pack kai auto me ta config den to vrika distixos! :(
Link to comment
Share on other sites

  • 0

emena ein me 999 accecs itan me ena alla to alaksa.. exw l2j frozen pack kai auto me ta config den to vrika distixos! :(

mou fenete sthn l2jfrozen ta access einai 1,2,3
Link to comment
Share on other sites

  • 0

ftiakse to apo navicat

bres ta items p 8es kai pata na mporeis na ta kaneis drop kai trade...

dld ekei p leei tradeable pata true

fail...

 

kanw trade alla den mporo na dwsw item kai den mporo na ta peta3w kiolas!

h l2jfrozen to exei kanei etsi wste na min mporeis na dwseis items ston allon ama thumame kala.
Link to comment
Share on other sites

  • 0

ftiakse to apo navicat

bres ta items p 8es kai pata na mporeis na ta kaneis drop kai trade...

dld ekei p leei tradeable pata true

apo ta config den pezei na ein???  gt ta exw kanei ligo skata egw mallon
Link to comment
Share on other sites

  • 0

nai etci ein enw autos m dinei egw oxi!!

o monos tropos eine na skeuteis enan tropo wste na ta dwseis xwris trade :D ....

 

1os tropos.

dwse access ston kanoniko sou char , ftiakse ta items pou thes ktlp kai meta partou ta pisw.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

o monos tropos eine na skeuteis enan tropo wste na ta dwseis xwris trade :D ....

 

1os tropos.

dwse access ston kanoniko sou char , ftiakse ta items pou thes ktlp kai meta partou ta pisw.

o monos tropos eine na skeuteis enan tropo wste na ta dwseis xwris trade :D ....

 

1os tropos.

dwse access ston kanoniko sou char , ftiakse ta items pou thes ktlp kai meta partou ta pisw.

mpaa gt se event kai tetoia sta config to ftiaxneis standar alla se poio apo ola! tespa ty filos! :D
Link to comment
Share on other sites

  • 0

mpaa gt se event kai tetoia sta config to ftiaxneis standar alla se poio apo ola! tespa ty filos! :D

koita mporei na min einai apla ena config kai na einai ena code (prepei na to psakseis kai na to fixareis apo ekei mesw eclipse) episis auto mporei na sou dimiourgisei error
Link to comment
Share on other sites

  • 0

koita mporei na min einai apla ena config kai na einai ena code (prepei na to psakseis kai na to fixareis apo ekei mesw eclipse) episis auto mporei na sou dimiourgisei error

se euxaristw filaraki ty para poly gia tin voithiaa!! :))) na se kala
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock