Jump to content

Video apo ton kalitero server ston kosmo xDD


Recommended Posts

kala xese mas twra me tno dvp

min sxoliaso k auton twra...

sto mono pou ton paradexome einai gia to hero pou ekane k gia ta items pou exei ta upolipa eina mlkies

 

file o typos 3erei kai paizei ligoi iparxoun san afton.

ta items dn einai tpt opote thelo ta vrisko kai an exeis items hero ginete aneta

extos an dn 3ereis oti iparxei e-bay ston official. tsekare posa atoma rixnei kai pes m.

Link to comment
Share on other sites

gia arxi prosexe pos milas

k epidi exei ena kalo pc pou sou e3asfalizi ena game me polla atoma xoris lag den paei na pei oti einai o kaliteros server

twra allo an sou aresi na pezis se multyskill server provlimasou alla na 3eris apo ekei k pera xanete i ousia tou l2

k gia to oso na ri3is donator ama eisai kalos k 3eris na pezis l2 rixnis min skas

twra ama eisai gtp den sou fteei kaneis trava se server me multyskill mpas k mporesis na ri3is kanenan(genika oxi mono donator)

k gia oso afora ton elite pou eipes mia xara gamatos server einai me poli kosmo k xoris idietero lag

k gia na 3eris exei arketous donators am exeis pe3i k auti i donators exoun pesi para ma para poles fores

k oxi mono ston elite alla k se alous server

to pan einai na 3eris na pezis l2 apo ekei k pera ti exeis kanei donat ti sou exei dosi o gm trela pragmata ama eisai NOOBAS 8a xaneis mia zoh

 

(se multiskill server na 3eris den eiparxi balance class)

 

 

 

 

O Elite ??? oO

ok, o elite einai o kalyteros server , me gm shop, me to na exoun oloi +20 duals books kai dula daggers , (dual daggers ?? oO)

exoun vgalei to Transfer pain apo tous necro .. axaxax (xoris transfer pain o necro einai Dead char )

exei apaisio lag,

kai an exeis pk, kai se skotosei kapoios, i an peseis apo mob, enw den exeis pk, sou adiazei olo to inventory me ta items, kai meta kles...

 

gia arxi prosexe pos milas

oO

Me tromazeis twra... n00ba , e n00ba...

 

Link to comment
Share on other sites

kita filos egw den ir8a edw na troma3w kanenan k oute na prosvalo kapion

ama esy exeis ore3i poli apla mporo na miliso k egw me ton tropo mou k den 8a sou aresi pistepseme

an eisai toso xazos k den 3eris na milas opos sou milane pigene na milisis se kamia katsika edw milas me atoma pou oute kan kala kala den ta 3eris k den sou exoun dwsi kanena dikeo na milas opos goustaris

so iremise k mila normal

 

k as kita3i kanenas megalos ligo to pos mila o ka8e pou nomizi oti einai kati gt an einai na arxisoume oloi na mlame opos 8eloume

Link to comment
Share on other sites

kaliteros server san ti? pvp multiskill ?? se exp??? se ti..!

an autoi oi server x15 X25.............x1000000 einai oi best o official tote einai apla gia liwmenous!????????

official terma!

Link to comment
Share on other sites

kaliteros server san ti? pvp multiskill ?? se exp??? se ti..!

an autoi oi server x15 X25.............x1000000 einai oi best o official tote einai apla gia liwmenous!????????

official terma!

 

kala ta les alla ligo asxeta me to thema ;pppp ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

pane psofa , i pane paikse stous noobo server sou 5000x - 100000x kai etc... ekei pou den exei "great lag".....

Nooba , e Nooba!

 

man o server einai ipervolika kalos exeis dikio.se server x15 ftano 1.6 cast spd me 5 buffs (sps).kalitera enas server x5kkk para autos

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Otan lete kalyteros server ston kosmo, EILIKRINA TI MPOREITE NA ENNOEITE?..

Yparxoun polles ennoies gia ton tittlo p e8eses k akomh an to dex8oume, efoson DEN exeis paiksei se OLOUS tous allous server DEN ksereis poios einai o kalyteros.

DEN mporeis na krineis esy k mono esy poios einai o kalyteros server.

Me ena video,xarakthristika k community tou server den ginesai o KALYTEROS kai eimai SIGOUROS pws 8a vgoun alloi xilioi duo na poun to idio gia ton server p epaiksan-gamhsan-tous arese k nomizoun pws einai o best(Den to lew gia sena, alla genikotera).

 

Gia na klisw den nomizw pws yparxei <<Kalyteros server ston komso>> me mia apla gnwmh.

 

Panta filika!

 

Edit: Ekserhte o official :P(an k aytos skata einai... walker+e-bay... alla einai official, ti na peis?)

Link to comment
Share on other sites

kai omos o dragon network ta spaei arxisa 2-3 meres tora kai eimai ikanopoioimenos san server ;D  3erete poso kairo einai up??

pigene pexe me ton gomeno tis Kotenka ton DontF2ckMyBraiN akoma kai den...full corruption

 

marie simfono me mia mikri diafora^^

 

official

Link to comment
Share on other sites

kala xese mas twra me tno dvp

min sxoliaso k auton twra...

sto mono pou ton paradexome einai gia to hero pou ekane k gia ta items pou exei ta upolipa eina mlkies

File oso afora ton Dvp apo tous exile pou pezoun Teon official distixos ola ta "Alania" apo tous exile pezoun apo c1 ali apo c2 giafto to palikari o Onomazomenos Dvp otan egine o server c4 ekane sto kapaki ena sub kai malon eitane apo tous protous Ara dn mpori na erxete kapios na leei auta einai ta kalitera video ston kosmo re pedia sigaa ena game einai gt malonete etc o alos ton pira3e pou tou evrisan ton server popo les kai kerdisi tpt etc kai gt dn ftiaxnoume emeis enan server ma oli osi kanane post edw 3eroune pola o enas Einai Dev. O alos 3erei apo Java egw apo site kai Navicat o alos ...... Gt dn enonomaste na ftia3oume kati trelo kati to opio 8a mialei polis kosmos kai oxi gia enan server p.x o dragon pou kala leei to palikari einai MULTI sou erxete o alos Necro - Bishop kai pou na psofisi exeis AM acumen

 

 

 

Skeutiteto Kati trelo mia enosi apo olous tous ellines

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock