Jump to content
  • 0

[help]pos boro na paro to back up apo windows 7

Question

Posted

pedia exo provlima exo kani back up ke den boro na to paro sto stikaki mou mipos kserete pos boro na to kano gt apo t vlepo tha mou pari mia evdomada na vro tropo to exo pari tora me dump sql ala den ksero an tha tha liturgisi os back up an to rikso se alo pc .

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

c:\Users\******\Documents\Navicat\MySQL\

Eki mesa einai to back up sou.... aplos mpes navicat kai pata rename... kai 8a sou bgalei to eral name....

Eman px einai etc : C:\Users\*****\Documents\Navicat\MySQL\servers\localhost\l2jdb

An se kalipsa kane Request gia lock....

• 0
Posted

Eki mesa einai to back up sou.... aplos mpes navicat kai pata rename... kai 8a sou bgalei to eral name....

Eman px einai etc : C:\Users\*****\Documents\Navicat\MySQL\servers\localhost\l2jdb

ta arxeia tou navicat ine klidomena to vrika ala den boro na to kano copy in andigrafi gt ine klidomeno xrisimopio to navicat 8
  • 0
Posted

lipon vrika to arxeio ke exo programa kryptografis ke to kseblokara me afto mywinlocker legete

lipon vrika to arxeio ke exo programa kryptografis ke to kseblokara me afto mywinlocker legete

pandos efxaristo para poli

as to kani kapios loc

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...