Jump to content

Question

Posted

Kalhspera exw l2j epilogue kai exw perasei kati codes... me voi8ise kai enas filos kai perasame townwar kai molis kanoun pvp oi chars se kapia fash den pe8enei o enas apla einai san oly.. menei me 0 den mporei na kouni8ei kai ston alon grafei incorrect target ftaiei tipota apo townwar? pws mporw na to ftia3w? enw ama pareis pk einai mia xara... sto pvp mono to kanei auto..

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Kalhspera exw l2j epilogue kai exw perasei kati codes... me voi8ise kai enas filos kai perasame townwar kai molis kanoun pvp oi chars se kapia fash den pe8enei o enas apla einai san oly.. menei me 0 den mporei na kouni8ei kai ston alon grafei incorrect target ftaiei tipota apo townwar? pws mporw na to ftia3w? enw ama pareis pk einai mia xara... sto pvp mono to kanei auto..

townwar otan les? kati san event mesa stin poli?

Kai logika auto 8a fteei... mporeis na m dwseis ena link na dw to code?

• 0
Posted

townwar otan les? kati san event mesa stin poli?

Kai logika auto 8a fteei... mporeis na m dwseis ena link na dw to code?

vasika mazi me ton crono to perasame w8 na s steilw link apo pou to katevasa na deis ...

EDIT: http://www.4shared.com/file/GqAlxAhH/townwar.html

• 0
Posted

gia koita mipws sou dixni kana problem sto gameserver...!!

otan me xonei kai eimai flag kai menw me 0 hp den psofaw.. mou vgazei auto sto gameserver

Failed executing HitTask.
java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException: 31
        at com.l2jserver.gameserver.model.actor.L2Character.isInsideZone(L2Chara
cter.java:264)
        at com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance.increasePv
pKills(L2PcInstance.java:5837)
        at com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance.onKillUpda
tePvPKarma(L2PcInstance.java:5774)
        at com.l2jserver.gameserver.model.actor.L2Playable.doDie(L2Playable.java
:160)
        at com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance.doDie(L2Pc
Instance.java:5464)
        at com.l2jserver.gameserver.model.actor.status.PcStatus.reduceHp(PcStatu
s.java:219)
        at com.l2jserver.gameserver.model.actor.status.PcStatus.reduceHp(PcStatu
s.java:57)
        at com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance.reduceCurr
entHp(L2PcInstance.java:11413)
        at com.l2jserver.gameserver.model.actor.L2Character.onHitTimer(L2Charact
er.java:5222)
        at com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance.onHitTimer
(L2PcInstance.java:4626)
        at com.l2jserver.gameserver.model.actor.L2Character$HitTask.run(L2Charac
ter.java:2561)
        at java.util.concurrent.Executors$RunnableAdapter.call(Unknown Source)
        at java.util.concurrent.FutureTask$Sync.innerRun(Unknown Source)
        at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source)
        at java.util.concurrent.ScheduledThreadPoolExecutor$ScheduledFutureTask.
access$301(Unknown Source)
        at java.util.concurrent.ScheduledThreadPoolExecutor$ScheduledFutureTask.
run(Unknown Source)
        at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source
)
        at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
        at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

• 0
Posted

hmm monos sou perases to java code i se voithise kapoios allos??? dn 3erw akrivws ti einai afto to prob k dn tha mporeso na se help :S pantos to provlima apoti vlepw einai sto L2Pcinstance k sto L2Character.. koita mipws dn exeis perasei swsta ta java :S ..

• 0
Posted

hmm monos sou perases to java code i se voithise kapoios allos??? dn 3erw akrivws ti einai afto to prob k dn tha mporeso na se help :S pantos to provlima apoti vlepw einai sto L2Pcinstance k sto L2Character.. koita mipws dn exeis perasei swsta ta java :S ..

me ena filo m ta perasame mou ta perase vsk apo teamviewer

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...