Jump to content
  • 0

Grandbosses error


manos2864

Question

Re paidia o valakas / o antharas / o baium / o beleth /o tyranosaurous / o core den douleuoun !!! p.x kano teleport ston valakas... leo ok ok den bgainei epeidi prepei na kano to quest..!! kano to quest mpaino mesa sto valakas lair me to quest tpt!! den kanei spawn (xerete me to video pou bgainei) ton kano ego spawn mesa sto lair of valakas.... pao na to bareso kateu8eian me kanei teleport piso stin goddard!!! ksanapigaino tou kano tin epi8esi root kai anti na mou kanei epi8esi apla ir8e dipla mou k den me barage :S auto akribos mou kanei kai o baium ton barao ego kai autos apla den kanei tpt mono me koitaei k me akolou8ei !!! o antharas me baraei kanonika alla mou bgazei script error otan ton barao !!! o beleth oute pou uparxei ston xoro tou !! o tyranosaurous to idio kai o core episis !! eno i AQ douleuei apsoga!!! ti akribos ginete re paidia plsss pite mou !! 8elo na kano ton server akribos opos ton official sta bosses dld otan bgainei o valakas na mou to deixnei me video !! otan ksupnao to baium na bgainoun kai oi aggeloi !! PLS pite mou ti na kano ....

Xrisimopoio l2jserver (compile) ola douleuoun mia xara mobs npc quests ( exo kanei merika quest p.x sub na to testaro douleue teleia kai to nobless kai gia to pagan temple to quest k gia to valakas kai merika alla ) kai exo epilogue !!

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Re paidia peite mou mia lusi!!! exo ftiaxei tosa pragmata kai auto pou mou fainotan toso aplo!! den mporo na to ru8miso to respawn time :S piga kai sto gameserver-->config-->grandboss kai sto navicat-->grandboss data--> stin kartes spawn_time to 8ema einai oti o valakas den stamataei na bgainei ton skotono k mesa se 10 deutera emfanizete an kai ton exo ru8misei na bgainei ka8e 1 ora ti ginete?? mporeite na mou peite?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Eleos as ton stamatisei kapios.................. O valakas bre agori moy bgenei giati den einai o kanonikos einai

ena apla NPC. Proteinw na kanoyme forum Seminaria sta basika !

Kanto delete ayto den einai kati. O valakas gia na bgei prepei na pas sto lair toy kanonika me to q item apo

ton gatekeeper katw kai na perimeneis kapia wra gia na kanei spawn.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Eleos as ton stamatisei kapios.................. O valakas bre agori moy bgenei giati den einai o kanonikos einai

ena apla NPC. Proteinw na kanoyme forum Seminaria sta basika !

Kanto delete ayto den einai kati. O valakas gia na bgei prepei na pas sto lair toy kanonika me to q item apo

ton gatekeeper katw kai na perimeneis kapia wra gia na kanei spawn.

sou eipa ego oti den exo kanei to q??? diabase ligo poio pano ti grafo!!! exo kanei to quest tou valakas apo ton npc sto forge of the gods (me ta 50 vacualite ore pou argotera ginete floating stone) episis to exo kanei delete ton valakas koita proigoumeni selida  !! to 8ema omos einai... oti otan patao sto crystalo na me paei mesa sto lair of valakas (me normal char) den me afinei na mpo mou leei "You cant confront Valakas yet. Away with you! .... kamia idea tora??

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nai o valakas soy leei oti den exei kanei spawn apla !

Akoy loipon an theleis na deis SONI KAI KALA an einai ok ti tha kaneis

Proton tha kleiseis ton server

Deyteron tha pas sto tablle grandbossdata sto SQL soy kai tha kaneis to contition toy valakas 0

Tha anoi3eis pali ton server kai tha pas kai tha mpeis sto lair toy

Tha perimeneis 30 mins an den exeis pira3ei ton xrono kai GUESSSSSSS

Tha bgei o valakaaaaaassssss :P

 

Ayta !

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nai o valakas soy leei oti den exei kanei spawn apla !

Akoy loipon an theleis na deis SONI KAI KALA an einai ok ti tha kaneis

Proton tha kleiseis ton server

Deyteron tha pas sto tablle grandbossdata sto SQL soy kai tha kaneis to contition toy valakas 0

Tha anoi3eis pali ton server kai tha pas kai tha mpeis sto lair toy

Tha perimeneis 30 mins an den exeis pira3ei ton xrono kai GUESSSSSSS

Tha bgei o valakaaaaaassssss :P

 

Ayta !

makari na ginoun opos ta les... w8 kai to kano

 

 

**edit**

tora patao ston crystalo kai mou leei you cannot enter :S

Link to comment
Share on other sites

  • 0

# Interval time of Valakas. Value is hour. Range 1-480

IntervalOfValakasSpawn = 24

 

# Random interval. Range 1-192

RandomOfValakasSpawn = 6

 

Einai se WRES ELEOS

To ptoto einai to respawn time toy kai apo to deytero noymero pernei ena tyxeo noymero apo to 1 ews to

noumero poy toy exeis balei Px se ayto poy soy esteila egw apo 1 - 6 as poyme to 3

Opote tha to valakas tha bgei se 24 + 3 27 wres

Link to comment
Share on other sites

  • 0

# Interval time of Valakas. Value is hour. Range 1-480

IntervalOfValakasSpawn = 24

 

# Random interval. Range 1-192

RandomOfValakasSpawn = 6

 

Einai se WRES ELEOS

To ptoto einai to respawn time toy kai apo to deytero noymero pernei ena tyxeo noymero apo to 1 ews to

noumero poy toy exeis balei Px se ayto poy soy esteila egw apo 1 - 6 as poyme to 3

Opote tha to valakas tha bgei se 24 + 3 27 wres

den ennousa auto ... 60 ebala sto respawn time mesa sto grandboss data

alla tora pou to eksigises nmz eimai ok me auto to 8ema les na paizei rolo pou eixa balei

ekei exo balei sto IntervalOfValakasSpawn = 1

         kai sto    RandomOfValakasSpawn = 145

gi auto na min ebgaine? ara 146 ores les?

 

**EDIT 2**

Kati teleutaio re paidia kai meta to topic einai locked :) to baium pos to kano na bgainei mazi me tous aggelous ?? xerei kanenas?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...